MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Det er så koselig at så mange nye fjes dukker opp på treffene våre på Peppes.. For at ingen skal slippe å lure på om det kommer noen eller ikke, så lager vi denne tråden hver uke.. Erfaringen tilsier at det dukker alltid flere opp på treff enn det antallet som melder seg på her.. Og det er jo kjempe koselig!! Marianne
Unni med 2 under 2 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg er tilbake fra ferie =) Så jeg skal prøve å komme jeg !
Mone snart3barnsmor Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 mæ å kommer, men vet ikke når da... ikkejeg som bestemmer de klokkesletta lengere.... hehe
¤snart to snupper¤ høygravid Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg og Iren kommer. Kanskje Tine også. vi sees > :)
Ingeborg*okt 07*feb10* Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg er en tur hjemme i trøndelag og har vært uten internett en stund nå. Har vært dårlig på oppmøte de siste gangene, men NESTE gang kommer jeg -Ingeborg-
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Ser ut som min tilstedeværelse blir heller dårlig til onsdagen.. Har besøk nordfra, og har allerede vært en tur i fredrikstad denne uka.. Får liksom ikke hun som setter nåler på meg til å gi meg time på onsdager, blir bare mandag og enkelte torsdager.. Og neste uke blir det også dårlig oppmøte på meg, for da sitter jeg nok i kofferten og pakker som en gal til hellasturen..
Aylinah Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 eg kjæm,hehe....Takke være ei søt bim jente .p
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Heisann.. Får dessverre ikke kommet på treff denne gangen heller jeg.. Får besøk på onsdag formiddag, og reiser til Toten på ettermiddagen, så blir dårlig med tid.. Synd er det, det er jo så lenge siden jeg har sett dere alle sammen! Men, får håpe og tro at det går bedre neste onsdag der igjen, er vaffal snart tilbake på treff, og gleder meg til det:-) Kos dere masse!
Unni med 2 under 2 Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Beklager jenter, men jeg og samboeren fant ut at vi skulle svippe over til Stockholm en tur på en 4-dagers ferie. Så vi drar i morgen, onsdag.. men jeg skal prøve å komme på neste treff isteden! Kos dere masse !! (det skal vi =)
alva** fødeklar Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Jeg er på ferie i nordnorge og får ikke kommet på treff. Håper det går bra med dere, jenter!
Marianne87 Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 jeg kommer:p litt sent å svare nå kanskje men =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå