Gå til innhold

ang kvalme


081013

Anbefalte innlegg

når pleier kvalmen å komme for de som er plaget med det? Er det mange som ikke har vært plaget med kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke svare deg på det første for jeg fant nettopp ut at jeg er gravid og det er min første. men jeg kan svare på at jeg ikke er plaget med kvalme enda. er litt uggen bare, men ikke ordentlig kvalm. håper det ikke kommer heller for det er jo litt deilig å slippe det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid jeg også (blir vår første). er 4+2 i dag. har vært småkvalm noen dager, men har egentlig tatt dette som et tegn på nervøsitet. hadde nemlig full tro på at jeg var gravid, selv om ikke testen slo ut før på torsdag. Når ventingen ble så lenge som fra mandag, så kom kvalmen . håper jo å slippe kvalmen da, siden jeg skal starte med ny klasse nå til høsten...,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kvalme kom for full i slutten av 6 uke.. siden har jeg vært sykmeld pga den konstante kvalmen. Men.. er 9+5 nå og den begynner endelig å lette litt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da rekker jeg akkurat å bli skikkelig elendig og kvalm til skolestart jeg da:( hvis jeg er skikkelig uheldig) det vil virkelig ta seg ut å løpe mellom søte små 1.klassinger, forventningsfulle foreldre og do!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til til deg også. vi går en spennende tid i møte. så får vi krysse fingerene for at de neste 8 ukene går fort sånn at vi kan fortelle det til alle og at det går bra resten av svangerskapet.

da blir terminen din 12.april ?før ultralyden? regner med at min termin er ganske så sikker. hadde sex en gang, på bursdagen til min kjære, og der satt den gitt...så terminen fra terminkalkulatoren kan ikke være feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...