Tigermor. Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Satt oppe og bimmet litt mens gutten på 4år satt nede og så på barnetv. Etter 10 små minutter kommer han opp til meg og jeg ser tydelig at han har funnet en sprit-tusj som hans kjære far ikke har har klart å gjemme unna...Gutten har kledd seg naken og har store tykke svarte tusjmerker over hele kroppen! I ansiktet, på magen, og nedover beina. Tissen og pungen er fullstendig svartfarget av tusj, ikke en hudfarget flekk igjen =( Gutten snur seg og da har han farget store deler av stumpen sin også! Jeg spør pent om han har tegnet på noe nede i stua også...ser virkelig for meg det verste. Et lite smil som svar bekrefter mine mistanker og jeg går ned for å ta en titt.....ganske riktig, gutten har tegnet masse på vårt nye lyse laminatgulv =( Klarer ikke å bli sint men forklarer rolig at nå har han gjort noe skikkelig dumt og at det er farlig å tegne på seg selv. Sender gutten i dusjen mens jeg dynker gulvet med såpe! Heldigvis etter masse skrubbing er både gutten og gulvet nesten fri for tusjmerker, men tissetassen klarer vi ikke å få helt ren. Håper det ikke er farlig med tusj på tissen?
Miss L å di Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hahahahahahahahahaha..... ler så jeg griner!!! Ser det levende for meg! De er så søte (i tillegg til rampete) hehehehe... håper tisseluren overlever...hehehe.. går nok så fint atte c",)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 HAHAHAHHAHHAHAHAH ler meg ihjel....ser det for meg,hele stellet er svart!!!!!!! HAHAHHAHAHHAHA..så utrolig morro.you made my day
line_n & sara Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 tjihi.. for en liten ramp du har! tror ikke at sprittusjen skal være noe skadelig for kroppen, i værste fall blir en sensitiv hud litt rød..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Huff...det går bra...begge barna til min venninne har tegnet med spritusj på seg selv og møbler, det har gått bra tror de bare reagerer om du en er veldig overfølsom i huden og da vill du ha merket at ungen din reagerer på andre ting først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå