JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Vi må jo treffes igjen til uka med babyene våre. Jeg foreslår torsdag 9/8 klokka 1300. Var det ålreit å være på mecca eller? Det er litt bråkete der, men det er jo også et sted vi ikke behøver å føle på at vi har med oss noen høylytte småmennesker også
Som Natt & Dag Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Torsdag passer fint for Martin og meg Mecca kl 13 høres bra ut
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg setter det opp som forslag jeg da:)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Heisann! Er det 9 eller 16 aug (står 16 på oversikten)? :-) Tor det passer for oss den 9 hvertfall....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 ooops Jeg mente selvsagt å skrive den 9. Det går visst litt rundt for meg om dagen...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Flott, jeg er med ! Det blir hyggelig å møte dere igjen. Torsdag 9. aug kl. 13 passer fint. Har nettopp kommet hjem fra ferie. Og NÅ starter det fine været. Typisk. mvh, Anne Marie
Amanda13 Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Hei! Lenge siden sist. Jeg og Daniel kommer. Han kom til værden 1 juni
Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Har besøk av mamma og co. så kan nok ikke denne torsdagen. Men kommer sterkere tilbake på neste treff...
martina85-jentebaby;) Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 endelig en dag jeg kan:) jeg kommer med min lille leah marie.. gleder meg...
Februarnurk Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Hei. Jeg har besøk av mor, så kan ikke stille i dag. Men kommer sterkere tilbake. Kristine
Som Natt & Dag Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Vi dukket desverre ikke opp i dag, hadde planer om å komme, mel la oss og ammet i sengen i morges, og sov til kl 13...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Såg ikkje denne tråden før no, men eg kom jo ikkje til byen før seint i dag pga togforsinkelsar. Ada har ikkje sove heile dagen omtrent - sliitsomt! Men no søv ho heldigvis og forhåpentlegvis kjem ho til å sove litt i natt *hehe* Er sånn halvvegs åleinemamma for tida sidan meksikanaren jobbar saikomasse (nyopning av baren denne veka, travelt!) så eg er veldig med på å møte folk! Skal ikkje ha barselgruppe før i slutten av august trur eg, så om det er nokon som har lyst til å treffast tidleg neste veke så er det berre å seie frå! Eg syntes det var litt for bråkete på Mecca. Ada blir fort litt stressa av masse lyd (cue fire timar med gråt etter forrige Mecca-tur). Men om det er fint ver går det jo an å treffast i ein park eller noko? Eller trille ein liten tur? Dersom Kjøkken&Bar eller Onkel Donald har opna igjen no i august går det jo an å gå dit. Kjem kanskje litt an på kor mange vi blir - uansett kor vi går blir det jo litt vanskeleg med parkering av sju-åtte barnevogner *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå