Gå til innhold

Da har jentene vårres kommet, 10 uker før tiden!

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg født to små nydelige jenter, Sara og Vilde:-) De ble tatt ut med haste keisersnitt på mandags morgen. Vilde hadde for lite fostervann og lå i klem. Så de torde ikke vente lengre. Dette fant de ut på mandags morgen, så alt gikk så fort! Men de har det bedre der de er nå. Begge ligger på intensiven, i kuvøse. Sara har kommet seg bra, hun puster selv og tar til seg næring og gjør i fra seg:-) Og har ligget på mammas pupp og pappas bryst flere ganger:-) En deilig følelse!!! Mens ho Vilde er litt svakere, Men det går framover med henne. Hun var veldig svak når hun kom ut, måtte ha hjelp til å puste, har har hatt det helt til i går. Da ble hun tatt av respiratorn:-) Hun klarer å puste selv nå! Tar til seg litt næring og har begynt å gjøre i fra seg. Endelig! :-) Men hun har ennå litt vann i kroppen, så hun er litt hoven. Men det begynner å avtar. Men det som bekymrer oss nå er at hun har fått en hjerneblødnig... vi vet ikke så mye om den ennå. Men den var vist litt mer alvorlig enn det vi fikk vite først. Vet ikke hvilken skade den har gjort på henne om hun får noen varige men. Men vi tenker positivt!!! Og hun er elsket uansett hvordan dette skal gå. Vi er alle 4 på sykehuset, er så glad for at min kjære får være i lamme meg. Har ikke klart dette uten han.. Han er fantastisk!!:-) Kommer med mer oppdateringer etterhvert.

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...