Gå til innhold

IVF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen av dere som er overvektige som har prøvd prøverør? Noe helt annet har lyst på snekkerbukse, hvor finner jeg det i stor størelse? Jeg skal på privatklinikk og pøve og få et barn til, da den første var naturlig, var det vanskelig og få til nr 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i gang med 2. ivf og veier ca. 110 kg. Håper det går denne gangen.

Skrevet

Hei Anonym! Hvor høy er du? OG hvor har du fått IVF? privat eller? Jeg er 1,67 høy, og veier 115 kilo og jeg må ned til 90-95 kilo for å få offentlig prøverør, og har lyst å prøve meg privat om de tar overvektige med BMI over 40 (42 ca).

OG lykke til! :)

Skrevet

Jeg er 165 cm og hører til Nordica i København (privat).

Skrevet

Ok, spennende! Mener de det er mindre sjanse for å få det til for oss i den størrelsen, eller hva sier de? Spennende! :))

Skrevet

Da jeg spurte om jeg kunne starte på IVF på tross av vekten, så sa de at det kunne jeg så lenge jeg var klar over at sjansen var mindre for å bli gravid dersom man var stor. Den sjansen er jeg villig til å ta ettersom jeg begynner å dra på åra og det vil ta lang tid å bli kvitt de ekstra kiloene.

Skrevet

Ok! Sa de noe om hvor mye mindre sjanse man har? Man regner vel a 30% som normalt tror jeg? Tusen takk for masse svar, det er så fint å høre fra noen som har erfaringer! :)

Skrevet

Nei det sa de ikke og det er jo uansett bare statistikk. Det er da mange som veier mye mer enn oss som blir gravide på vanlig måte så dette skal vi klare.

Skrevet

Ja, ikke sant! Takk for oppmuntringen, det gir pågangsmot :) Lykke til med tur for å få på plass en liten lykke-spire! :)

Skrevet

Hei jeg er 120, 174 de har ikke sakt noe om hvor sjanse jeg hadde for å få det til, men jeg har jo en jente som er 2 år nå, og som er laget på normal måte. jeg er så spent og gruer for uthenting av egg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...