Lillnita. Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Her er en link der du kan lese i hånden din, og se hva den spår om ditt kjærlighetsliv og evt ekteskaps utsikter. http://www.magicgate.no/index.php?option=com_fireboard&Itemid=2&func=view&id=1262&catid=24
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Jeg hadde bare en sånn ekteskapslinje. Hva betyr det, gitt?? Ellers klarer jeg ikke å finne den linjen for suksess eller noe, engang:-/
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Ikke for penger heller:-/ Sukk, blir jeg en fattig antirikogberømt person altså?? :-/
Lillnita. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 Hvis du hadde bare en tydelig linje ekteskapslinje, så tyder det på at de forholdene og ekteskap du evt kommer til å inngå, vil være svært sterke og stabile =) Fant du forresten den M tegningen i hånden da?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 så gøy:o) har en stor M i hånda om jeg knytter den litt.. telles det?? har vært gift i to år, og trives godt med det:o)
to+en til! Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Skal en kun lese venstre hånd eller? Der er nesten ingen linjer, kun hodelinjen, livslinjen og hjertelinjen. Høyre hånd er full i linjer..
Lillnita. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 *Lykkelig&Lykkeliten* Hehe ja det teller det vet du. Ved å knytte den bare litt, ser du tydligere om du har akkurat disse linjene. Lover jo godt da =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 HAHA:) pengelinjen min eksisterer ikke.... Men jeg har en stor M, passer meg bra, gifter meg om en mnd:) Hadde fire ekteskapslinjer da, det var vel ikke helt heldig?
Lillnita. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2007 Mammacats Det har faktisk vært en del uenighet om hvilken hånd man bør lese. Man har fra tidligere av ment at det var den venstre hånden som mviste hvilke evner og talenter man var født med, mens linjene i den høyre forandret seg i løpet av livet. De har vel egentlig funnet ut at også linjene i venstre hånd endrer seg også da, men jeg bruker i allefall å kikke i venstre, men kikk gjerne i begge, så ser du også hva du har erfart til nå =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 så spennende!! jeg har en tydlig M, to ekteskaps linjer, en litt uttydlig penge og suksess linje, og en brukket og kronglete helse linje skjebne, hjerte og livslinjene er lange og klare og tydelige
Lillnita. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2007 Silly Finner faktisk ikke noe pengelinje i min hånd heller, men har et normalt greit penge"nivå" tror jeg. Fire ekteskapslinjer viser bare til at du kommer til å ha en del langvarige forhold i løpet av livet, men det er jo mulig at du allerede har hatt noen. Hvis ikke så skal du ikke ta sorgene på forskudd hehe, for som jeg skrev litt lengre opp her, så endrer linjene seg litt i løpet av livet, alt etter hvilke erfaringer man gjør, og hvilke valg man tar.
lenej :o) Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 har tydelige ekteskapslinjer i begge hender, og har tydelig M i begge hender. men ingen penger eller suksess på meg, og tydeligvis ikke no langt liv heller.... hmm... stoppe jo nesten midt i hånda!
Lillnita. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. august 2007 * WhiteLily * Høres jo ganske bra ut det der =) Finner ikke den derre M-en i hånden min jeg Mangler forsåvidt også pengelinje, helselinje og suksesslinje i den venstre da. Kanskje det tyder på et kjedelig liv hehe. Skulle vært moro å fått noen som er skikkelig god på dette til å kikke på meg.
to+en til! Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 Så litt mer positivt ut der da, hehe! Kikka på guttene mine sine hender og de hadde egentlig ganske like linjer som meg. En av de hadde en sterk helselinje, tolker det som bra jeg!
Lillnita. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. august 2007 Mammacats Du finner forklaring på de andre linjene i hånden også der inne, hvis du ønsker å kikke på dem. =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 jeg får ikke noe M og med litt godvilje får jeg kansje til en ekteskapsstrek.. hm.. kansje derfor jeg er alene sukkseslinjen eksisterer ikke ikke sjebnelinjen eller penge linjen heller. men jeg kommer til og leve lenge da... hm.. vet ikke om det er en god ting
Gjest Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 hehe.. jeg har fått en håndanalyse for mange år siden,lurer på om jeg skal få en ny en på den alternative messen i høst det er veldig spennende og selv om du ikke har alle linjene så er det jo bare du som avgjør om livet ditt er kjedlig eller ikke har tusen på tusen av linjer jeg, men har også hørt at det tyder påe n gammel sjel..
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 hehe finner ikke ekteskapslinjen jeg og jeg er gift. heller ikke pengelinje.. har lang helselnje da. har absolutt INGEN m
Lillnita. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. august 2007 Hehe. Ekteskapslinjen kan være kjempe liten, og ligge helt på kanten av hånden. hvis du kikker på de andre linje forklaringene der inne, så ser du hva de andre linjene viser =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå