Gå til innhold

hvor langt var du på vei når du kjøpte vogna di?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte en brukt bagvogn av min bror da jeg var 4 mnd på vei - da sto den i gangen vår resten av svangerskapet. Prøvetrillet den hver dag nesten :-)

Nå kjøpte jeg vogn før jeg ble gravid. Fant en unik vogn på finn som det kun var en av. Bare måtte ha den.

Bestilte da jeg var 7 måneder på vei. Fikk beskjed om at den var kommet for to uker siden men har ennå ikke hentet den. Nå har jeg to uker til termin, så drar nok innom for å hente den i løpet av neste uke..

Annonse

var litt treig tydeligvis jeg da:-) bestilte vognen ca halvannen måned før termin, og hentet den ca 3 uker før jeg fødte. Da jeg bestilte sa de at hvis jeg fødte før vognen kom, ville vi få en lånevogn. Ellers har jeg jo skjønt i ettertid at det kommer litt an på hvilken vogn du skal ha da..... emmaljunga feks kan det være lang bestillingstid på. Samme hvis man er fast bestemt på en spesielt farge:-)

har ikke kjøpt enda.... skal først på ultra, for å være sikker på om det er en eller to der. Så skal no min kjære mann få delta på den tingen... Den skal jo trilles av begge to. Så bor vi i en liten "by" så det å finne vogna, for å prøve den er et kunststykke. Her er det en vognbutikk, og der skal eg ikkje handle. Så det blir en reisetur til en naboby hvor de har mer utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...