Gå til innhold

er det noen her som er utdannet spa-terapaut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan en få jobb? er det vanskelig å finne ledige stillinger/få jobb?

og hva tjener dere?

Fortsetter under...

Skrevet

får jobber på hudpleiesalonger, noen på sykehus, og på spa. Men det er ganske vanskelig å få jobb, hvis man ikke starter opp eget da, og det er heller ikke særlig godt betalt, det varierer vel, men rundt 230.000 og oppover - ca frisørlønn. Og så er det mye belastningsskader i rygg/nakke/armer og en del utvikler allergi mot produktene og utvikler eksem. Hvis du har bra helse, så er det et veldig fint yrke, selv måtte jeg gi opp allerede i utdanningen =(

Skrevet

oi.. noe å tenke på...

hm, nei, kan ikke skryte på meg noe god helse akkurat nei:(

æsj, jaja, tusen takk for svaret da litakine:))

jeg har forresten ei litakine selv nå jeg:))

Skrevet

Dårlig betalt ja, så lenge man ikke driver selv. Ikke ett yrke til å bli gammel i vil jeg påstå. Krever mye ståpåvilje og en sterk kropp. Tungt for rygg og armer, da det kan bli mange massasje behandlinger på en dag. Jeg er ikke kjempefornøyd med yrkesvalget mitt akkurat,spesielt ikke med en gravid kropp!

Skrevet

Jeg jobbet i utlandet som spa-terapist i 7 år, og tjente gode penger samtidig med at jeg fikk se verden!! Anbefales på det sterkeste når man er ung, fri og uavhengig, men i og med at du er her inne på BIM, så venter du kanskje småfolk.....Og dermed blir det litt vanskelig å reise ut for å jobbe. Har du lyst til å vite mer om å jobbe på cruiseskip (noe jeg gjorde i 3 år) så kan du gå inn på www.steinerleisure.com

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...