Gå til innhold

Husker dere tenåringsbladene MAG osv?? hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig på noe jeg hadde lest der (tenkte på det i forb. med spm, for litt siden om man kunne bli gravid når man hoppet av i svingen)

Der var det en jente som lurte på om man kunne bli gravid om gutten spærmet i navelen hennes. var også ei som lurte på om hårene man fikk "der nede" som hun så fint skrev, ville spre seg over hele kroppen... da hun hadde slett hår på hodet, ville det jo se rat ut med krøllete hår på armene... :0)

Skrevet

Tror ikke jeg har hørt om MAG.

Men husker veldig godt "Kjære Nina" sidene i Starlet. Hehe..

Skrevet

Jaaaaaa :0) jøye meg, den var løye, hihi... der kunne det stå mye rart... Det er stoor forskjell på rådene de gav den gang å det du får nå.. (huff føler meg gammel, hihi) da var det uskyldige svar på uskyldige spørsmål. Nå er det veivisning til G-punktet og stillingsanvisninger (ikke jobb, hehe)

Skrevet

Jeg abonnerer på mag..:P Er ingen slike spørsmål i det bladet nå, men husker da jeg vaar yngre så var det en del i sånt som "Girls" osv.. For å ikke glemme Libresseklubben;)

Skrevet

Å! Starlet ja! Nå fikk jeg plutselig flashback til fjortistida. Og Mona og Mikkel sidene i TOPP må vi jo ikke glemme!

Skrevet

Synes ikke mag er et tenåringsblad i den forstand, det kan jeg godt lese idag og jeg er snart 27 år:-) Men husker godt starlet, girls, topp, libresseklubben og sånne blad:-) Leste en gang girls og der hadde de sex!! var helt oppslukt av akkurat det bladet jeg:-) studerte bildene, og drømte at det var meg og fineste gutten på skolen;-)

Skrevet

For ikke å glemme 'Vi og gutta' ;)

Husker det var et spørsmål i et av bladene om hun kunne bli gravid om hun svelget sæden hans. Da svarte han i bladet at: Ja, det kan du. Så husk å svelg en kondom etterpå... Helst med jordbærsmak!!;)

Skrevet

*kremt* er det ingen som husker Romantikk da?? var en fantastisk spørrespalte der også, men husker ikke i farta hva den het... Også den uforglemmelige "mitt første kyss"... Fantastisk:)

Skrevet

åjoda, jeg husker Romantikk! Men man må vel nesten være på vår alder eller eldre tror jeg? Hihhiihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...