Gå til innhold

Hva tenker dere om å ha beltedyr som kjæledyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner altså en som har et beltedyr, uten å nevne navn. Hun pleier å gå med det i bånd, ellers bor det i et lite bur inne på vaskerommet hennes. Det er såklart et illegalt dyr, og jeg har gjentatte ganger forsøkt å si dette til henne. Hun steller fint med det og greier...

Allikevel, er det akseptabelt å ha et beltedyr som kjæledyr?

Hun sier for øvrig at hun har det for å lage gitar ut av det når det evt. dør i fremtiden.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Herregud, det var jo du som gav meg det jævla beltedyret!!

Det bor forøvrig i tørketrommelen min mens jeg vasker klærne til alicja, da blir de beltedyrbelyst og varmet og det er veldig godt. Anna Barbara får varme og Alicja får fine klær. Skjerpings søs!

Skrevet

Hvordan fant du ut at jeg snakket om deg....??

Fy faen, ikke lov å være annie en gang nei....

Ps. se etter innlegg.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Ehh det er ikke så vanskelig å forstå det da, er tross alt litt eldre enn deg + fikk beltedyret du smuglet med deg fra oman.

Du kom jo svettende og svellende inn i hjemmet mitt og sa "Ta Anna, Anna Barbara, hun Ser fremtiden"

Siden har jeg kjørt trommel både titt og ofte...

Hjelper ikke å være annie om meg når vi er en sjel i to smukke kropper!:-)

Skrevet

Vi har flere beltedyr vi, de spiser opp ostene når de er gått ut på dato. Vi har ikke tenkt å lage gitar av dem når de dør, men belte til mannen min. Det går nok med ett par tre beltedyr til det, for han er ganske så drøy rundt livet.

Skrevet

You crack me up sistah from a mistah...

Jeg har ikke noe bra å svare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...