Gå til innhold

Hva skjer? (samme som på bli gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 30 dager siden jeg var til utskrapning (33 siden første dag jeg begynte å blø). Har følt meg litt gravid igjen den siste tiden, men i dag kom det litt rosa utflod... Det var bare en stripe i dag tidlig. Har hatt masse mensmurringer og smerter i magen siste uka. Er dette mest sannsynlig TR, eller kan det være en festeblødning? Noen m erfaring?? :) Hadde ikke festeblødning sist jeg var gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde du EL? Det er nok mest sansynlig spotting (dvs. at mensen er på vei).

Skrevet

Var veldig forskjell på spotting og festeblødning for min del! Festeblødninga var akkurat som du beskriver, en liten rød stripe i klar utflod. Hadde også masse murringer før dette. Festeblødninga kom ca 10 dager etter El hos meg, men du vet kanskje ikke når du hadde el da nei... Jeg fikk svak positiv test 3 dager etter denne blødninga... Du får vente noen dager om ikke tanta har kommet og ta en test!

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Takk for svar dere to :)

Ja, det var ikke vanlig "mensen-er-på-vei-spotting"... Og TR har ikke kommet enda, bare mye utflod (ikke mer blod). Aaaaner jo ikke når EL var :) Tok test i går som var negativ, men om det var en festeblødning på fredag var det nok for tidlig. Får bare vente på TR. Og heller bli positivt overrasket ;)

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...