Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å komme seg etter keisersnitt???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

varierer VELDIG fra person til person. Jeg kom jeg veldig fort, var positivt innstilt og tenkte at dette skal gå. Merket liksom aldri at "nå er jeg bra igjen"...gikk bar av seg selv. Venninna mi synes fryktelig synd på seg selv osv osv...hun kom seg vel "aldri" igjen..hehe...joda, men det tok laaaaang tid.

Så tenk positivt - så går dettte flott!

synes jeg kom meg veldig fort etter ks jeg......var jo oppe i dusjen 3 timer etter jeg våknet av narkosen....

men var veldig sliten når jeg kom hjem det så mamman min på meg...

lå på sykehuset i 5 dager..og jeg håper jeg kan ligge like lenge denne gangen.....

Det varierer nok fra person til person. Jeg har hatt to keisersnitt, første gangen pga svangerskapsforgiftning, så da gikk det lang tid, og mange dager i senga. Men andre gangen var alt normalt, og da reiste jeg hjem etter 5 dager. Jeg var ganske "sprek", også var det så innmari fullt på avdelinga, så jeg fikk ikke hvilt meg så mye på sykehuset. Såret gjør vondt, slik er det bare, men med god hjelp fra sykepleier/jordmor, lønner det seg å komme seg ut av sengen raskest mulig. Det gjør jo godt med en dusj, men det er også greit å få gå litt rundt slik at tarmsystem og resten av kroppen kommer i normale former igjen så raskt som mulig. Lykke til!!!

Hei, jeg hadde ks 11. mai. Tok litt tid før jeg kom meg helt. Endel smerter etterpå i magen, det strammet veldig, og det var vondt å reise seg brått. Skulle ønske det hadde blitt en "vanlig" fødsel, men det ble det ikke, åpningen ble aldri mer enn 4 cm. Men etter en 6 ukers tid følte jeg meg i god form igjen. Litt ømt er det jo der, men det går bra:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...