mamman te JM og M Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 æ har lyst på ny `kone` bil!!!!!!!!! har sett litt på volvo v40 å liker den veldig,både pris å utseende!! noen som har den å kan fortelle meg om det er plass til bilstol å vogn å div..... har fått høre at den er liten da sju,men har aldri set den på nært hold!! all erfaring taes imot med takk!! :)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 jeg har volvo v40 og er veldig fornøyd med den.. har ikke brukt barnesetet eller vognen ennå, men kan ikke se at det blir noe problem..
mamman te JM og M Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 ok! topp! er dumt å kjøpe sæ bil å så blir den for liten!! har sikkelig lyst på en så trur kanskje det blir det!! får se om æ finner en i nærheten snart!! har noen flere erfaringer med den???
reven37 Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Vi hadde en Volvo V40 stasjonsvogn og den var helt super. Kjøpte den ny i 98 og solgte den først i januar i år (pga alder på bilen) og var kjempefornøyd med den. Hadde to barneseter bak og stor plass til vogn og handleposer i bagasjerommet. Holdt jevnlig servicene på bilen og hadde ingen problemer med den. Kan trygt anbefales :-D
ennaH Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Vi har Volvo V40 2004-modell, og jeg ELSKER den bilen. Den er SÅ god å sitte i og kjøre med. Min erfaring er at den holder helt fint til to voksne og et barn på to år, selv på en ukes ferie med dertil hørende bagasje. Derimot er jeg usikker på hvor god plass det blir, nå som nestemann er like rundt hjørnet. Tvillingvogna vår fikk AKKURAT plass i bagasjerommet, og da var det bare en cm å gå på. Så med tvillingvogn bak, er det ikke plass til noe mer i bagasjerommet. Vi har HTS Besafe Izi kid barnesete, og det får fint plass bak høyre passasjersete. Derimot ville det blitt vel trangt å få setet på plass bak førersetet (barnesetet er bakovervendt, og har en stang man må feste på gulvet foran setet).
mamman te JM og M Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 jenta mi er 4 år blir nesten 5 før a eventuelt blir storesøster så er bare en stol som skal stå bakvent! samboeren min har volvo V70 så der har vi mer en nok plass til ferie turene!!!!!!!! har sikkelig lyst på v40 så blir nok det nu ja trur æ!!!!!!!!! tusen takk for svar!!!!!!!
strekkmerketrollet Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 vi har også volvo v40 Elsker bilen! Hadde HTS besafe izi-ettelerannet da Hanna var baby, nå har hun HTS besafe comfort. Ingen problemer med plass Go for it
pandabjørn Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 sambo har en volvo V40 og vi er veldig fornøyd med den...og den har stor plass i bagasjerommet også snart blir det to barneseter bak, og det er det også plass til ...håper bare det er plass til en sportsvogn og dypvogn det får tiden vise når vi får tulla i nov
Mona2 Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Vi solgte vår nå, men har vært veldig fornøyd med den. Har en gutt på 22 mnd og venter en til nå, og da fant vi ut at den er for trang. ( Ikke plass til Simovogn og en vogn til eller søskenvogn). Men har aldri hatt noen tekniske problemer med bilen og kjørekomforten er bra! Syntes det blir litt dårlig plass foran med bakovervendt bilsete, og det er feil å si at det er god bagasjeplass... Det er det ikke... Men siden du har en på 5 år og en ny baby tror jeg den er topp:) Fin konebil:) Blir iallefall trist å gi fra oss vår, men har kjøpt ny bil, så det blir jo stas det og:)
strekkmerketrollet Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 der er plass til en bagvogn + sportsvogn/trille, eller søskenvogn... kommer bare an på hvilken vogn en har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå