Gå til innhold

Tror jeg kan juble et forsiktig ja :O)


Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Har nå tatt 4 tester i dag, 3 fra billigtester og en qr, alle har hatt en svak strek, har hørt av andre her inne at en strek er en strek, så da er jeg kanskje gravid da :o) Har hatt en del tull med syklusene mine i det siste. Siste PP gikk jeg 9 dager over. Hadde da normal syklus på 30 dager før dette.. I dag er jeg på dag 33 og har da fått en svak positiv strek..

 

Skal ta flere tester gjennom helgen for å bekrefte dette..

 

Håper iallefall at jeg kan fortsette på tråden deres her..

 

Ha en god helg jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt da! Gratulerer så masse, du er nok gravid. Du får fortelle oss hvordan det går videre med testinga i helga.

 

Jeg går også og kikker på mine 3 tester hele tiden. Tok en senest i dag. En av de andre jeg tok for to dager siden har blitt negativ, men så er de jo ikke gyldige etter 5 min heller da. Den jeg tok i dag er heldigvis skikkelig positiv.

 

Phu, det er litt slitsomt dette her, det har jammen ikke gått opp for meg. ( og jeg har et barn fra før, og bør jo forstå at det er mulig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hurra for Baby08. (Du har skiftet nick nå ja. Fornuftig!!!) Så utrolig artig med positiv test. Vi MÅ holde følge hele veien til må vi to nå!!!

Unner deg og din kjære dette av hele mitt hjerte.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Modesty Blaise og Skrømt..

 

Vi får følge hverandre litt vi da. Ha en knall helg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. testen min slo ut positivt på torsdag.skulle hatt mensen onsd og da den ikke kom tok jeg en test. er min første graviditet så jeg er enda litt skjelven. kan liksom ikke helt tro det. går med sånn rar følesle i magen. akkurat som sommerfulger. er det normalt?

 

PS: er streken der er den positiv. den kan være veldig svak til sterk ettersom hvor mye hcg som finnes i urinen ( hcg vises kun hos gravide)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...