Gå til innhold

Noen som har tatt microlax (klyster)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte på apoteket i dag. Trodde ikke jeg trengte det egentlig for jeg har klart å bæsje etter fødselen (en uke siden) men det er bare små klumper. Og den virker hard. Har fått en drikk som skal hjelpe, men det føles ikke ut som den gjør det..

Men den pinnen som skal stikkes inn bak. Skal den langt inn eller bare rett innenfor? Er det ekkelt?

(eller eklere enn det jeg har nå får jeg vel forhåpentligvis ikke. Føles ut som jeg har et blylodd hengende bak)

Skrevet

Hele pinnen skal inn, så langt du får til.

Skrevet

Nei, men har satt masse microlax på jobben;) ja, oinnen skal så langt inn den går, og viktig at du venter med å gå på do så lenge du klarer å holde deg - for best effekt! ofte får man trang til å gå på do med engang, men da kommer som regel bare oljen ut, og ingen virkning..noen får litt vondt i maven av den, men dette er veldig individuelt;)

Skrevet

Dette er bare min erfaring. Mener ikke å skremme deg, må nesten le litt av det nå.

Jeg ventet nok litt lenge før jeg brukte den, og jeg trodde jeg ikke skulle presse så hardt etter fødselen slik at stingene ikke skulle løsne. Det gjorde at det bygde seg opp anseelige mengder der inne.

Jeg tok en først, ventet i 6 timer og ingenting sjedde. Så tok jeg en til og ventet i 15 minutter, og da kom det, enten jeg ville eller ikke, og det ville jeg ikke fordi det var vondere enn begge fødselene mine tilsammen!!!

I tillegg hadde begge guttene mine voknet i løpet av det kvarteret, så jeg hadde en 2 åring som hylte i sengen sin og en baby på fanget. Mannen min var ute en tur.

Skrevet

unnskyld at jeg ler.men uff, det hørtes ikke noe morsomt ut!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...