Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg har sett litt på denne, men har noen spørsmål. Hvordan fungerer den til litt større barn? Jeg har en voksi nå. Det jeg syns er fint med den er at store barn kan sitte nedi og likevel ha armene over posen, samtidig som man kan pakke den litt rundt armene, på sidene liksom(håper dere skjønner hva jeg mener for jeg er håpløs til å forklare:-)). Så de ikke blir så kalde. Da har de posen tett rundt hele kroppen, men armene frie. Ser for meg med en sånn dunpose at du må åpne den endel foran hvis de ikke vil sitte med armene inne i posen. Stemmer dette, eller går det greit? Har nemlig en som ikke er interessert i å sitte med armene inni posen. Håper det går greit, for jeg har nemlig veldig lyst på den. Har heller ikke hull til 5 punkts sele i voksien, så er litt redd for at han vil marke seg ut av vogna i vinter. Er ihvertfall det jeg skal bruke som argument overfor gubben. Tror ikke han helt ser behovet for en ny pose. Han himla jo med øynene da jeg "måtte" kjøpe TFK vogn i vår:-)
allegodetingertre Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Min jente på 2.5 år fikk lammy xl i høst. Kjempegod pose. Hun liker heller ikke å sitte med armene inni, tok dem bare ut, ikke noe problem i det hele tatt. Anbefales!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Men er den da tett foran, eller blir den veldig åpen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå