♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 E snart ferdig med 1 trimester og har ikke kjøpt en eneste ting- skjønne lissom ikke ka det sku vært....
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 hehe...neida...er to mnd på vei i dag. ..har kjøpt to bodya æ da...mått bare..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 nei du er ikke alene om det:) Jeg har ikke kjøpt inn noen ting enda... Men vi kommer vel etter vi også
Skuddårsmamma=) Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg er ikke lengt etter deg i termin, og vi har heller ikke kjøpt noe enda. Kjenner det klør litt i fingrene, men det er fortsatt så fjernt at det har ikke blitt noe handling enda. Men vi har da god tid til å få handlet mer enn nok sikkert ;-)
mammaen til Luca Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Er selv 4 mnd på vei, og har ikke kjøpt en eneste ting ennå. Hvorfor liksom, har da allverdens med tid!!! :=)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Neida, du er slettes ikke alene om det. Tror mange begynner tidlig å kjøpe fordi de gleder seg og ønsker å gjøre noe Eller fordi de har funnet ting på tilbud eller bra ting brukt. Men stresser ikke med å handle jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå