Leirha Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Iben er nyydelig. Tiffany derimot er jeg ikke særlig fæn av.
Nawroz Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Iben er kjempefint, men Tiffany, ser for meg en amerikansk bimbo. Unnskyld, men det er nok min mening.
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Samme som de øvrige; Iben er nydelig, Tiffany ikke min smak.....
lillema72 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Iben er vakkert! Tiffany er helt forferdelig-t o m i USA..
Vrimle Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Iben er fint og tøft! Tiffany likte jeg ikke i det hele tatt..
Mikroline Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Enig med de andre. Iben er fint, Tiffany er ikke fint. Synes også det er vanskelig å kombinere Tiffany med norske etternavn, tror ikke jeg kan komme på ett eneste som passer.
Vannmann35 Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Iben er et navn som har en sinnsyk økning nå og som alt for mange små barn kommer til å hete - synes jeg. Tiffany er fint hvis du bor i et engelsktalende land. Kjenner selv en kjempesøt og grei Tiffany, men synes ikke navnet passer på en norsk jente uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå