Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 bgynte på et nytt forhold rett etter xen, åsså fant j veldig fort ut at j var gravid....etter d gynekologene min og legene j har vært hos sier, er d nåværende typen som er vordende far, men har hørt rykter om at dem kan bomme uansett ??? greia er vel at han "nye typen" (heretter omtalt som NT) ble overlykkelig og ville behold barnet over alt på jord...j var egentlig mest innstilt på abort fordi j er midt i en høyere utdannelse o¨g hadde overhodet ikke planlagt ¨å få barn med noen j hadde vært sammen med bare i noen uker...uanz -vi beholdt barnet og alt vär bra...helt til j ville snakke om at j hadde litt angst i forhold til dette om legene kunne bomme sånn på termin...da sier han bare "ja nei hvis ikke ungen er min så stikker j å du ser ikke noe mere til meg...kan da ikke forvente at j skal ta meg av et arn som ikke ermitt??? eeeeh, sa j...VI valgte å beholde ungen nettopp fordi du lovte meg på tro å ære å sille opp UANSETT!! betyr d ingenting lenger??? gjorde visst ikke d.... var fra før av plaget med angst/sosial angst, og føler at dette har tatt seg opp MYE i løpet av svangerskapet.. føler at han bare utnytter meg (?!) for å få et barn, å er som han selv sier klar til å stikke sporenstreks hvis noe skulle gå "galt" (Et barn er aldri "galt" eller "feil" i mine øyne bare sånn d er sagt:o)) .....å d er IKKE noen kjekk følelse. j har kjempeangst for ikke å klare ansvaret alene og har stygge mareritt hele tiden om fødselen og at d er "et annet barn"... føler at j mister helt grepet pga at j er så innmari redd, og at all glede over dette vidunderlige er borte aldeles... hadde j vært sterk nok, skulle j jo bare gått......er bare så redd redd REDD !!! ( noen som har råd om hva j kan gjøre eller som har vært i en lignende situasjon, blir j svært takknemlig for svar... )
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 utrolig slitsomt å lese det der.. vanvittige mengder skrivefeil og irriterende sms-språk..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 herregud gå å finn på noe fornuftig istedet for å rakke ned på skrivefeilene hennes, var da søren ikke det hun ba om, gi henne noen gode råd eller drit i å klage på henne da!!!
Skurvelurven Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Ta kontakt med legen din slik at han/hun kan henvise deg til noen du kan prate med. Angst er ikke noe man skal ta lett på, i alle fall ikke når man venter en baby. Du kommer nok til å klare deg fint rent praktisk, både med og uten ny type, men dersom du sliter såpass med angst at du lurer på hvordan det skal gå når babyen kommer, er det viktig at du tar tak i det nå. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 oooj....beklager spåket mitt da;o) håper du noen gang kan tilgi m for dette, anonym ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 ja sikker d¨d lureste.. få noen å prate med. skal vel gå greit når j kommer over "kneika" ... føle s bare så håpløst når "d blåser som værst". beklager dårlli språk mn j har lese å skrivevanksa. takk for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå