Gå til innhold

Stort foster i uke 32, noen andre som har opplevd?????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i dag fått vite at fosteret er 2500 gr i uke 32. Jeg kan ikke skjønne at det stemmer. Legen mente at jeg kaskje var kommet lenger enn uke 32 , for da kunne det stemme. En annen ting som er veldig rart er at jeg har dårlig blodgjennomstrømning og det betyr at fosteret egentlig ikke får så mye næring som det skal.

Jeg har ikke svangerskaps diabetes, har ikke lagt på meg mange kg og har heller ikke noe annet som er galt.

Men nå er jeg utrolig bekymret for at det er noe som er galt.

Skal inn igjen om 1,5 uke.

Er det noen som har noe liknende erfaring???

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er var uke 28 og legen sa babyen var ca 3000 gram da... Eg blei testa for svangerskaps diabetes, men den var fin. Babyen hadde normal lengde til å være 28, men magen var god og rund. Var på UL igjen i uke 30. Da hadde magemålet tatt det litt med ro. Ikkje fult så stort. Men framdeles ein stor baby. Må kanskje startes før tida, dersom babyen fortsetter å vokse fort. Er på UL kvar 14 dag, har vore det hele svangerskapet pga andre komplikasjoner. (Blodtypeantistoff)

Hei.

Var på ny konroll nå i uke 34 og da var babyen 2900. Men han sa at det kunne være feilmåling også med 20 %.

Jeg skulle komme inn i uke 37 og måle foster og diskutere fødsel.

Håper de setter i gang da hvis barnet er stort.

Har de sat noe mer til deg ang dette??? Altså sette i gang fødsel? Tenkte jeg skulle høre med jormoren min over helgen. Jeg har også vært på ultralyd veldig ofte gjennom hele svangerskapet pga tidligere komplikasjoner i forrige svg skap

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...