Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Heihei! Bare lurer på om noen har opplevd det samme som meg... Er inne i uke 6 nå og har det egentlig ganske bra. Bare litt ömme bryster og mensverk-lignende fölelse iblant i magen. Bruker vanligvis å ha sex med samboeren min ganske så ofte, men etter at jeg ble gravid har jeg mistet litt av lysten. Det er rett og slett litt ubehagelig! Får 'menssmerter' i underlivet og det er ikke akkurat godt når han er inni meg... Har veldig problemer med å få orgasme. Synes dette er utrolig trist, for jeg er så glad i sex! Og jeg er så redd for at det ikke skal bli bedre og at jeg må slite med dette helt til barnet blir födt! Jeg er selvfölgelig veldig veldig glad for å väre gravid, men jeg lurer på om andre har samme erfaring og kanskje noen råd for hva man kan gjöre med saken...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Slenger meg på denne med samme problem. Jeg har rett og slett mistet lysten og kroppen min følesveldig fremmed. Er i en slags konstant "bakrus" Noe tips om hvordan få lysta tilbake. Vil så gjerne glede mannen min med litt deilig sex snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå