Gå til innhold

Sex ubehagelig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heihei! Bare lurer på om noen har opplevd det samme som meg... Er inne i uke 6 nå og har det egentlig ganske bra. Bare litt ömme bryster og mensverk-lignende fölelse iblant i magen. Bruker vanligvis å ha sex med samboeren min ganske så ofte, men etter at jeg ble gravid har jeg mistet litt av lysten. Det er rett og slett litt ubehagelig! Får 'menssmerter' i underlivet og det er ikke akkurat godt når han er inni meg... Har veldig problemer med å få orgasme. Synes dette er utrolig trist, for jeg er så glad i sex! Og jeg er så redd for at det ikke skal bli bedre og at jeg må slite med dette helt til barnet blir födt! Jeg er selvfölgelig veldig veldig glad for å väre gravid, men jeg lurer på om andre har samme erfaring og kanskje noen råd for hva man kan gjöre med saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på denne med samme problem. Jeg har rett og slett mistet lysten og kroppen min følesveldig fremmed. Er i en slags konstant "bakrus"

 

Noe tips om hvordan få lysta tilbake. Vil så gjerne glede mannen min med litt deilig sex snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...