Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 da skal gubben gjennom TESE i haap om aa finne noen svoemmere..Disse blir saa fryst ned, til jeg begynner med behandling (haaper bare de overlever opptininga) Er saa nervoes for at noe skal gaa galt!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg krysser alt jeg kan for dere på mandag ). Håper alt går greit,og at dere snart er ett steg nærmere på veien! Klem fra
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Fingers crossed:-) Lykke til!
Chaiemae Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Skal krysse for dere jeg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Flippa m Frida Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Heier på dere og svømmerne! Lykke til
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Fingrene er krysset ) Håper det blir mange svømmere!!! Lykke til!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Takk alle dere som kryssa for meg ;-) Vi fikk maaange smaa sa de.. Saa haaper virkelig de taaler opptiningen senere i prosessen.. Er saa nervoes for at noe skal gaa galt med dette opplegget..Er saa ufattelig lei av aa vente.. Men de fant hvertfall mange og de var flotte sa de..Jippi!! Naa er jeg saa klar til neste steg..Haaper bare det blir snart! Hormoner og humoersvigninger here I come!!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Dette var jo kjempepositivt ) Håper dere slipper å vente så lenge på neste steg!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Jeg krysser det jeg har XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX .o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå