Gå til innhold

Første time hos læge


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble litt paff nu når æ ringte til min fast lege å skulle ha den første timen som har med min graviditet å gjøre. Fikk beskjed om at det var ikke vanlig å få den før de 12 første ukan var full gått... Andre som har fått d svaret?

er i uke seks nu....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvis ikke du er ekstremt dårlig eller noe, så er det vanlig å vente til mellom uke 10-12. Det skjer liksom ikke så mye disse ukene og det er ikke behov for oppfølging mtp svangerskapsforgiftning osv så tidlig.

 

:o) Men, er du nysgjerrig på om at er bra, kan du jo dra på privat UL.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Ble bare så paff... Har mista en gang så æ fikk komme inn litt før.. Så nu skal æ til min første time når æ e i uke ti... =)

gjett om æ gleda mæ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til lege neste uke er da 7 uker på vei.... trodde det var vanlig å komme inn tidlig første gangen slik at det ble bekreftet og tatt blodprøver osv. jeg skulle fått tidligere men legen har ferie.... første kontrollen sjekkes en del og det gies ca termin... dette er min andre og første gangen var jeg tidlig hos legen og skal nå.... synes det er litt rart hvis du ikke har vært der til første kontroll... men noen leger er vel mer travle enn andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...