Gå til innhold

Velkommen til Pampers-klubben, jeg er da for F*** meg ikke medlem i noen klubb...jeg bruker ikke pampers en gang....flere som får slik dritt sendt til seg på mail...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen til Pampersklubben! Som forelder har man mye å se frem til - alt fra stadig nye fremskritt i barnets utvikling til herlige små hendelser i hverdagen. Småbarnstiden er en spennende periode i livet med mange små og store utfordringer, og på mange måter er det en krevende tid som byr på store forandringer. Det er mye å lære, og det vil sikkert stadig dukke opp spørsmål som du ønsker å få svar på. Vi håper at vi skal kunne gi deg svar på noen av spørsmålene, og bidra med nyttig informasjon og gode tips.

Barnet ditt kommer snart til å begynne å forflytte seg, hvis det ikke allerede har begynt med det. Det er en interessant utvikling for alle, og innebærer at barnet ditt blir mindre avhengig av deg. Du kan ikke lenger velge hvor barnet skal være, og heller ikke hva barnet skal leke med. Det er dermed på tide å få øyne i nakken! Etter hvert må du flytte unna en del av det som står på gulvet, slik at barnet ditt ikke får tak i det. Alt som er innenfor rekkevidde er interessant for barnet ditt, så ikke ta noen sjanser. Sett opp grinder der det trengs, barnesikre alle stikkontakter og skaff sperrer til skap og skuffer som inneholder farlige ting. Vær oppmerksom på alt barnet ditt foretar seg. Det kan skje mye i løpet av et lite minutt.

Vennlig hilsen

Sara Granlund

Pampers forbrukerservice tlf: 800 33 432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, får også sånne mail innimellom. Bruker heller ikke Pampers, så jeg vet ikke helt hvor de kommer fra, disse mailene. Er vel noe man automatisk får tilsendt når man registrerer seg på et eller annet.

Skrevet

dette her er egentlig dårlig reklame da for en god sak...MEN etter at jeg støttet "Stine sofie stiftelsen" har jeg blitt oppringt av flere forskjellige selgere... de selger vel tlf.nr til hverandre osv. Veldig irriterende og skjønner godt at du ønsker disse pampersmailene langt til havs:=)

Skrevet

Har de hatt utsendelse i dag tro? Jeg fikk også en mail, men har bare meldt meg av den:) Er en link du kan trykke på, så blir du sletta fra mailinglista deres...

Skrevet

Har dere hentet den apotek pakken med masse forskjellige prøver i, som apotek 1 gir ut til gravide/de som nettopp har født? Tror man da også melder seg inn i pampersklubben om man ikke sier at man ikke vil det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...