Gå til innhold

Svimmel (skravle)


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

De siste 2 dagene har jeg vært mye svimmel og veldig lett i pusten..

 

På kommende søndag er jeg 12 fullgåtte..

 

Er dette normalt? Flere med dette?

Nesten så jeg har vurdert lege for å sjekke blodprosent og blodtrykk..

Litt redd jeg skal dett ei gulvet mens velsa er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er akkurat like langt som deg, og er også en del svimmel. Helt normalt, er jeg blitt forsikret, noe med endringene i blodomløpet - utvidede blodårer mv, visstnok. La være å reise meg brått opp, er rådet jeg har fått, men synes nå jeg kan bli svimmel uten brå bevegelser også jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! det sies vel at litt svimmel når man reiser seg er helt normalt:) Men har du ikke sjekket blodttrykk og målt hemoglobin på den første kontrollen? trodde det var vanlig at de sjekket det jeg.. Du kan jo være litt anemisk om du har lav Hb, og det er jo et problem som er lett å ordne også:) Jeg ble skikkelig plaget av svimmelhet, rommet snurret rundt når jeg reiste meg. Men det viste seg at jeg hadde lavt jern, og fikk derfor jerntilskudd, da ble jeg mye bedre! Jeg ville hørt med legen jeg, du kan evt bare stikke innom legekontoret og ta blodprøve, uten konsultasjon også tror jeg..

Lykke til!

Hilsen ei som ikke er like svimete lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok svimmel uten brå bevegelser også.

 

Får se hvordan dette utvikler seg over helgen.. Nå er i hvertfall sambo hjemme med oss i 2 dager.. Da er jeg ikke sååå redd hvis noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

vi er jo like langt i svangerskapet. Jeg startet på jobb denne uken, og merket svimmelheten godt. Holdt på å gå i bakken midt på kjøpesenter her om dagen. Siden jeg ennå ikke hadde fått tatt blodprøver fikk jeg legetime samme dag som målte blodtrykk og hb.

 

Jeg hadde ikke så lavt blodtrykk som forventet, blodprøvene har jeg ikke fått svar på ennå.

 

Men grunnet allerede påbegynt bekkenløsn. fikk jeg aktiv sykmelding ut uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...