Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 så da er jeg ikke gravid noe lengre:( så lei meg:(
Tasso Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Huff... Så trist... Føle med deg... *trøsteklem*
Jordbæret <3 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Det var leit å høre Solstrålen. Jeg føler veldig med deg. Er ikke så mye å si som kan trøste, men jeg tenker på deg akkurat nå. Sender deg en stor og varm trøsteklem.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 takker for klemmene... håper jeg får utredning nå,tør ikke å prøve noe mer før det,
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Så fælt... føler med deg:-( Hvis du har mistet tre ganger nå så har du vel rett på en skikkelig utredning, så det må du jo bare kreve å få!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 ja skal gjøre det. lurer på hva de gjør på utredning for å finne ut om det er noe galt. tar de innvendig ul eller er det mere avansert?
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Fant dette på lommelegen.no: "Vi kaller det habituell abort når det har skjedd 3 spontanaborter etter hverandre, og det kvalifiserer for utredning. Denne består i generell undersøkelse av begge foreldrene, supplert med spesialundersøkelser av genitalia (kjønnsorgan hos mann, gynekologisk undersøkelse av kvinnen). I tillegg tas blodprøver på generell helsestatus, hormonprofil, phospholipider og infeksjoner, f. eks. listeriose). Vanlig er også genetisk kartlegging og kromosomundersøkelser. Det er imidlertid vanskelig å finne klar årsak til habituell abort. "
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2007 ok takk!! greit å vite...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 huff, trist å høre!! Får du god støtte av mannen din eller? Håper d, så du slipper å gå gjennom dette alene!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Uff blir lei meg hver gang det går den gale veien med noen her inne. Vil bare si at det er grusomt trist å høre, jeg håper virkelig det ordner seg og at den sitter neste gang. Og selvfølgelig at legene finner ut av noe! Hjelper nok ikke så mye, men gir deg en liten trøsteklem.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Kjempe trist:( Synd at det skulle gå slik. klem
Modesty Blaise Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Så utrolig trist at det skulle gå slik solstrålen. Håper du raskt får en utredning. Det var vel tredje gangen du mistet. Alle gode ting er tre. Men på det FJERDE skal det skje:-) Stor trøsteklem
Måånestråle Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Å nei, å neeei. Jeg har håpet SÅNN at det skulle gå bra med deg til tross for blødninger. Nå får vi bare håpe dere får hjelp og støtte, og så håpe på bedre lykke neste gang. Ta vare på deg selv!! Trøsteklem
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Så trist å høre:-( Sender deg en diger trøsteklem...
TussiLussi Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Håpet virkelig det skulle gå bra med deg:( *trøsteklem*
Marit & de 3 knøttene Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 Åhhh! Så trist Solstrålen80!! Håper det går bra med deg. Trøsteklem.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. august 2007 hei! takk for trøsteklemmer... går bedre nå,har jo blødd siden tirsdagen,men hadde jo ett bittelite håp om liv,så når klumpen kom ut igår så ble jeg helt satt ut,var fryktelig tungt:( ble skikkelig nedfor... går lettere idag,men blir nok litt skriking ikveld å i sengen ... klemmer tilbake:) dere er gode å ha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå