Pærefrø Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Ja, jeg kjeder meg. JEg røyker selv rød mix3 og avogtil sigaretter og da er der prince
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Siklerotte røyker Black Devil og jeg røyker marlboro light
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Haha... Slutt å tull! Du må aldri prøve Black Devil - med mindre du er gother da.... Lucky Strike eller Marlboro light.... Og black devil når jeg vil besvime.
Gjest otilie79;) Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Da jeg røyka gikk det i Marlboro Light, men slutta da jeg ble på¨tjukka, og har klart å holde meg røykfri:)
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Røykte petterøes før jeg ble gravid, og begynte å røke Kent ultramild når jeg startet å røyke igjen etter graviditeten. Nå har den uktramilde blitt litt for mild, så da røyker jeg Marlboro Silver.
fru tekopp Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Kent her. Men var litt krise da vi var i England og de ikke hadde det der. (Og rakk ikke kjøpe på tax-free før vi dro heller...) Fant ut at Lucky silver er en bra erstatning.
Elbajo Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Petterøes tobakk og petterøes sigaretter går det i her..
Mulle :) Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Kent eller prince mild om de er tom for kent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå