Gå til innhold

Fler her som har fått bekkenløsning?


Tredje-nurk-er-her

Anbefalte innlegg

Sliter skikkelig. Eneste lyspunktet er at jeg vet det går over så snart jeg har født, men det er så laaangt frem. Hadde gått litt hard i byen en dag sammen men guttungen da han tok meg i armen og sa "Mamma, du må ikke gå så hardt! Husk at du har BACON I OPPLØSNING" hehe... Varmet litt den der. De barna de barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke bekkenløsning enda, men kjenner at noe er i gjære. Hadde bekkenløsning forrige gang også, så det overrasker meg ikke at det kommer snart.

 

Sånn for å være litt slem......det er ikke gitt at bekkenløsningen gir seg da du har født. Jeg hadde bekkenplager i flere år etter forrige svangerskap, jeg, og det er ganske vanlig. Håper å slippe billigere unna denne gangen så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har det i bahoet, men det gikk bort med de to andre så jeg satser alt jeg ar på det ;D Ikke sant dete er pyton?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 3 gangs fødene :) Har fått bekken løsning oxo, men hadde de ikke med de 2 første, har heldigvis en snill mann som er flink å masere meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortskjemten =b Det hjelper det. Sliter med å sve pga dette. Kom inn på chaten da vel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en sliter til her :) fikk BL med førstejenta men det var kun de 2 siste mnd, nå er jeg 19 uker på vei men andremann og fått det påvist av legen så kan bli artig dette, i tillegg er mannen min sjøoffiser så 4 uker borte av ganga...interessant dette her :) lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke påvist fra noe hold, men kan ikke tenke meg at det er noe annet. Har hatt problemer i 2-3 uker, går med 1.mann her... så skal vel bli morsomt utover høsten, tenker jeg, knapt så man kan snu seg i senga, jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,begynnte allerede i uke 8 hos meg:(

Da jeg gikk med datteren min begynte det ca rundt uke17. Det var ille.

Tar det bare som det kommer nå,ikke annet å gjøre med det. Det ble borte etter datteren min kom til så satser på det denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører egentlig til i februar klubben, men termin er så tidlig i feb. Hender jeg titter litt her å da. Jeg er første gangs fødende, og tror jeg kanskje begynner å få bekkenløsning. Har vondt i hale benet og i korsryggen, smertene går ned på den ene sia av rompa. Jeg merker at jo mer jeg sitter, mer vondt får jeg. Nå har jeg en stille sittende jobb å da.... Har nå også fått vondt i skuldrene, det er vanlig for meg, men ekstra plagsomt nå. Kan jo ikke ta de tablettene jeg er vandt til. Er det mulig å tenke forebyggende når det gjelder bekkenløsning? Som for eksempel om jeg blir sykemeldt nå, kanskje det da ikke blir værre. Har til tider problemer med rygg og skuldre fra før, ønsker ikke noe lang varig bekkenløsning etter svangerskapet. Er jo ingen som ønsker det, men er kanskje litt ekstra bekymret jeg da.... vet ikke jeg....

Noen som har noen gode råd og anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjenner dere at dere kommer til å få bekkenløsning? Er det arvelig med bekkenløsning under svangerskapet? Isåfall er jeg heldig, ingen i min familie som har hatt d...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er arvelig. Ingen har hatt det hos meg... Du bare vet det når bekkenløsningen melder sin ankomst =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...