Gå til innhold

Hvor mye veier dere når dere velger å begynne på Reductil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 mnd etter fødselen veide jeg 92 kg. Gikk til legen og fikk resept på reductil og gikk ned 17 kg med hjelp av disse i løpet av 3,5 mnd. Men må presisere at det ikke ordnet seg selv, det var kaloritelling og mye trening, med reductilen gjorde det myyyye lettere å holde seg til den dietten jeg skulle ha fordi jeg mer eller mindre aldri var fysen på søtt og ble fort mett. så en kombinasjon av GR og reductil er nok ikke dumt. Og så vidt jeg vet, har jo også prisen på reductil gått kraftig ned, så det lar seg gjøre uten å bli ruinert. Lykke til *sss*

jeg var vell 120... har gått ned ca 15kg på 2mnd..

jeg vil si at jeg har skeia ut i blandt, men spiser mye mindre og blir fort mett. har ikke det behovet for søtt heller :)

Ikke har det krevd "hard" trening heller enda. Har bare gått turer nesten hver dag :)

Når vekta hadde stått bom fast i 6 mnd og tiden begynte å nærme seg å begynne på jobb gikk jeg til legen å snakka med hu hva jeg skulle gjøre og hun gidd meg resept på det.

Var da 92 kg kg og det er snart 2 mnd siden.

Er nå 85 kg så føler de har hjulpet meg bra.

Jeg prøver å få trent 2-3 dager i uka men det har vært mindre i sommerferien så ser at da har ikke nedgangen vært like stor som når jeg trente 2-3 dager i uka.

Nå har hverdagen begynt igjen å ser at kiloene går raskere ned.

Så for meg virker det som trening er viktig for at jeg skal gå ned på disse.

Har også krympet inn 10 cm rundt livet så buksene før siste svangerskapet passer nå:) men håper de blir for store.

Veide 118 da jeg fikk de. Brukt de periodevis og gått ned totalt 18 kg på et år. Sammen med endret mat som de andre skriver, men apetitten er redusert og da er det lettere å ikke skeie ut. Jeg er veldig fornøy og kan anbefale dem.

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...