Gå til innhold

Keisersnittvideo - denne må dere se!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei gruer meg så til keisersnitt at vil ikke se på forhånd. Ønsker ikke noe forhåndsbilder på netthinna i forkant, you see. Men skal huske på linken til etterpå, når alt er over. Da er jeg jo ferdig likevel, for har veldig lyst til å se den. Men tror ikke det er særlig lurt for meg psykologisk akkurat nå...

Annonse

Det skal du ikke tro:) Snakket med flere på føden som har vært med på mange ks, og de sier at de er kjempeflinke på sykehuset her iallefall. Det er jo samme prosedyre sånn rent teknisk (med skjæring og sying osv), og stemningen er som regel en helt annen enn dersom det haster. Ja, to jm sa at det var en rett ut fin fødselsopplevelse for de som må gjennom det.

Så jeg vet ikke hvorfor du tror de ikke er like nøye her... feil kan gjøres alle steder:)

snittet mitt ser da flott ut det nå, etter bare 10 dager, jeg ble som kvinnen på filmen, sydd innvendig og så limt utvenidg, har bare en tynn linje som arr allerede. Selvfølgelig en tanke hoven ennå, men det er jo bare normelt.

Jeg så filmen i forkant av mitt ks, og syntes det ver sterk kost helt i begynnelsen, men så hele frdig, og angrer ikke, veldig greit å vite hva man går til synes jo jeg.

Når det gjelder steming på opersjonssalen, var den svært lett og fliepete, utrolig trivlige menneseker alle som var der, og det ble fleipet med det meste!!!!

Jeg har ei venninne, som da var sykepleierstudent og skulle få overvære et keisersnitt. Hun kunne fortelle at det er vanlig prosedyre at de to kirurgene står på hver sin side av operasjonsbordet, tar SPENNTAK og river opp såret for at det skal gro finere.

Dette hørtes forferdelig brutalt og lite mennskelig ut :-( Noen andre som vet om det virkelig er slik det foregår????

Annonse

kjempeartig å se.men er glad jeg alt har tatt keisersnitt og vet at det ikke er vondt eller noe på forhånd.hehe.syntes det tok veldig lang tid på filmen jeg da.tok ikke mange minuttene før barnet var ute da jeg tok keisersnitt.

mitt k.s sår er forøverig myyyyye finere en det hun fikk,det mitt ser bare ut som ett lite risp,men har venninner som har kjempestygge,så det tror jeg kommer helt an på legene som oppererer.det merkelige var at mitt var hastek.s og hennes var planlagt,virker rart at det var mitt sår som er finest da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...