Stolt mamma Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg har nÄ ei uke prÞvd meg fram pÄ egenhÄnd (venter pÄ boka).. og jeg er sÄ i tvil om hva jeg kan bruke til saus.. fÞler at jeg liksom mÄ ha litt saus for Ä fÄ smak pÄ maten.. Er det noen som har noen forslag? Jeg tenker da pÄ bÄde til kylling, svin, storfe og fisk... Er det noen posesauser som er lov? (hÄper kylling bretagne med hvitlÞk og paprika er lov...den er bare sÄÄÄ god....)  Kanskje vi skal lage en sause-trÄd..? Hvis noen har noen gode forslag sÄ skriv de ned
sÄ var vi 4 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Soppsaus kan du lage pÄ stekt sopp, seterrÞmme og vann/flÞte. Det blir veldig godt nÄr du hiver i litt hvitlÞk og annet krydder etter Þnske.
sÄ var vi 4 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4534&highlight=saus  Her var det mange sauser
Stolt mamma Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Tusen takk - den linken var fin. PrÞvde Ä sÞke der jeg ogsÄ, men fant ikke den...  Lurer fortsatt litt pÄ det med posesauser da... Er sÄ greit med noe lettvint av og til..
sÄ var vi 4 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 les bakpÄ hva det stÄr om kbh. Der skal det stÄ oppfÞrt hvor mye det er i 100 ml.
Elise29 Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg bruker ogsÄ Toro sin sjysaus. Den inneholder bare 2,5 kh per dl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ