lindispindis Skrevet 3. august 2007 #1 Del Skrevet 3. august 2007 Har jobbet i denne jobben siden august ifjor.Ble da ansatt som ekstrahjelp.Jobbet like mye som 100%,bortsett fra at jeg ikke har hatt fastlønn,men jobbet etter vanlige timer. Fra mars i år fikk jeg et vikariat for en som var syk,som gikk ut nå 1.august,denne var 100% med fastlønn.Nå har jeg gått over til å bli vanlig ekstrahjelp igjen,med timer og vakter jeg selv må sette meg opp på.Nå, 3 dager etter vikariatet gikk ut,har jeg da blitt sykmldt igjen 100%.Har vært mye dårlig,og er redd jeg fortsetter å bli mye sykmldt fremover:( Hva skjer nå egentlig? Får jeg ikke penger mer? Ingen sykepenger?.. Jeg klarer ikke jobbe og får ikke satt meg opp på noen vakter da... Er det noen som vet? Håper dere skjønte hva jeg mente,og at jeg ikke skrev helt uforståelig... Lindis Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987875-sykemeldt-3-dager-etter-vikariatet-gikk-uthva-skjer-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Del Skrevet 3. august 2007 Hvis det er mindre enn 4 uker siden du sist hadde et arbeidsforhold har du rett på sykepenger, men du får ikke sykepenger før den 15 dagen...og mener det er kun 65 % av inntekten som blir lagt til grunn. Kjedeligt, men det lønner seg å bli syk når man er i et arbeidsforhold. . Jeg ville tatt kontakt med NAV og sjekket hva du har rett på. Kan være et er annerledes hvis du er ansatt men bare ikke har fått noen vakter de siste 3 dagene. Når du blir blir friskmeldt ville jeg tatt kontakt med aetat for å sjekke om du kan få dagpenger hvis du ikke blir satt opp på vakter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987875-sykemeldt-3-dager-etter-vikariatet-gikk-uthva-skjer-n%C3%A5/#findComment-9991030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå