Gå til innhold

mageknip om natta?


miren85

Anbefalte innlegg

Er det noen som har våknet på natta med skikkelig mageknip? Gjør skikkelig vondt ei lita stund så går det over.har plutselig blitt så kvalm også om natta er 8+6 idag. Veldig plagsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også dette i starten, kun på natta, skikkelig menskrampet og vondt i korsrygg, måtte opp å gå et par ganger hver natt i et par uker, så ble det borte :o)

Hadde ingenting med luft å gjøre hos meg, det var en helt annen vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er kjempe ubehagelig! skal begynne å jobbe snart også...vil bare såååå gjerne ha en god natt med søvn=) men går vel over etter hvert. Ja av og til er det nesten som smertene flytter seg til korsryggen også...ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mageknip hadde jeg i natt FY F d var ondt.... trudde hele greia gikk til H akkurat da... satte meg på do og d var en utroli lettelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe kan jeg tenke. Virker som at hver gang jeg må på do..så får jeg skikkelig vondt. Nesten som alt presser der nede...!! Trodde det var noe skikkelig galt inatt siden jeg hadde sååå vondt og ikke måtte på do liksom...men kanskje alt jobbet noe himla der nede, spiste ganske seint igår. kanskje det hadde noe med det å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...