♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. august 2007 #1 Del Skrevet 3. august 2007 Lager nytt innlegg istedet for under innlegg på en an debatt her- Jeg har ingen barn fra før, kommer fra det vakre vestland- men bor sammen med siddisene i rogaland. Ble 28 år like før spiren ble unnfanget- og min kjære sambo blir 30 rundt da vi skal ha UL. Jeg har ikke vært på tidlig UL, smører meg med tolmodighet i 7 uker til før det skjer noe. Hatt en legetime, og leser villig i boken jeg fikk og noterer. En uke til 2 trimester..... Da skal jeg samtidig fortelle det til alle vennene mine, og resten av familien samt uvitende besteforeldre... God helg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987339-sfinxn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galskapens overhode Skrevet 3. august 2007 #2 Del Skrevet 3. august 2007 Her var du ja. Jeg har ei jente fra før. Min sambo og jeg har bare vært sammen 1 år.. Skal gifte oss neste år 08.08.08.. Og det var absolutt ikke planlagt at baby skulle komme før bryllup i hvertfall. Men.. i grunn er det veldig velkomment. Vi er heldige som ikke sliter i hvertfall. Hva gjør du til vanlig? Jeg er fulltids lærerstudent og skal fra mandag 13. aug jobbe i nesten 70% stilling som lærer på videregående samt på barne og ungdomspsykiatrisk der det er barn i alderen 12-18 år. Spent på hvor lenge jag klarer å jobbe med denne bekkenløsningen. Her har familie og venner fått vite det allerede. Vi mistet tvillinger i mars, og da var det så tungt når alle spurte om hvorfor jeg var innesluttet og trist.. og da var jeg så nedenfor at det gjorde vondt å fortelle fra begynnelse til slutt. her er jeg 12 fullgåtte uker på søndag. Om 2 uker har jeg kommet like langt som jeg gjorde med første da jeg kjente første tegn til liv i magen min.. DET er spennende det.. Nå skal jeg gi litt kveldsmat til tulla og få lagt henne. hun er helt hyyyper etter at "ste"bestemor har vært på besøk i 2 uker. Ønsker deg en god helg.. Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987339-sfinxn/#findComment-9991720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er 28 år- sambo og jeg har vært sammen i syv år til høsten. Har enda ingen planer om å gifte oss tror jeg, mulig vi kommer på andre tanker når vi blir foreldre. Jeg jobber i Telenor Kundeservice. Jobbet her i et års tid- trives veldig godt. Min mor er lærer og har jobbet som det i over 30 år, og gleder seg enda til å gå på jobb hver dag. Kan ikke være greit å ha BL, må innrømme at jeg håper jeg slipper det- men vet ikke hvordan det kjennes og hva jeg skal kjenne etter. Men alle plagene ma slipper unna- jo bedre er det. Når du mistet tvillingene- hvor langt på vei var du da? Jeg har litt angst for å miste jeg og, siden dette er vårt første barn blir jeg redd av å kjenne etter symptomer på hva som kan være galt. Tegn til liv i uke 14- det var tidlig. Legen min sa det varierer veldig etter når man kjenner det. Jeg kjenner liv med kvalmen, og synes på en måte det er litt greit. God helg- kjekt å ha fått en venn her inne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987339-sfinxn/#findComment-9992630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galskapens overhode Skrevet 7. august 2007 #4 Del Skrevet 7. august 2007 Hei Snuppa. Da er jeg tilbake igjen. Er i så dårlig form om dagen. Uvel pga kvalmen, masse hodepine og generelt lite energi. Np har det begynt å bli varmere her hvor vi bor, og jeg kjenner at jeg ikek helt klarer å glede meg over dette. Den regnfulle sommeren har egentlig vært ganske behagelig. I dag har jeg bestemt meg for hva slags vogn jeg skal ha. Sambo SKAL ha vogn med teleskophåndtak, og jeg SKAL ha vogn med brett i bagen slik at ryggen kan heves litt når barnet er gammelt nok til å sitte, men for lite til å bruke sportsbagen. Det blir en Emmaljunga Edge duo. De er ganske dyre, selv brukt, men nå er det bestemt. Bare vente til salget begynner når 08-modellen kommer inn på markedet. Hva bedriver du dagene med? Her må jeg snart begynne å gjøre klart for salg av gamle bøker, og kjøpe inn nytt pensum. Håper jeg klarer å fullføre fagene når baby har kommet. Satser egentlig på det. Neste uke begynner jeg på jobb igjen. Samme arbeidsplass som før, men nytt vikariat. NÅ begynner Greys anatomy.. løpe bort å kose meg i godstolen.. Tastes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987339-sfinxn/#findComment-10026692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå