Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Del Skrevet 3. august 2007 Er 22 uker og har gått opp 15 kilo. Spiser ikke veldig usunt, mye fisk og brød, ikke noe sukker og brus, men likevel...er vant til å trene endel og har blitt veldig stillesittende fordi jeg har vært mye i dårlig form og slapp og sliten så kreftene strekker ikke til. Føler likevel dette er urettferdig, er absolutt ikke undervektig fra før (ca 75 kg så da kan dere tenke dere hvordan det er nå..) tenk om jeg går opp like mye hele veien? Noen flere? Føler meg helt forferdelig og kjenner at dette beg å gå over i depresjon. Selv om jeg har fantastisk kjæreste og venner så skjønner de liksom ikke problemet. Det er jo fantastisk å være gravid, og det er det jo, men hvorfor skal noen slite med både dårlig form og ekstrem vektøkning..Er utrolig slitsomt. Noen som har det sånn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987062-ekstrem-vekt%C3%B8kning-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Del Skrevet 3. august 2007 Hei. Forstår deg godt. Selv om det er naturlig å gå opp i vekt er det ikke gøy at det tar helt av. Jeg har gått opp 13 kg og er 21+2. Lettvekter fra før, men det betyr jo ikke at jeg har lyst til å bli stor. Mamma gikk opp 27 kg i begge svangerskap hvor i det første spiste bare sjokolade, sukker og fett. I 2 svangerskap spiste hun veldig sundt. Hun har en teori om at kroppen gjør som den vil under svangerskapet uansett mosjon og kaloriinntak. Kiloene raste visst av og alle var borte innen 5-6 mnd. Selv forsøker jeg å holde hodet kaldt for å ikke bli overfokusert. Ikke bli deppa, da!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9987062-ekstrem-vekt%C3%B8kning-depresjon/#findComment-9987302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå