Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt henger i puppen kopnstant. Er litt bedre på dagtid, men på kvelden igår ammet han vel konstant i 3 timer. han er 2 uker. Tror han er avhengig av å amme for å sove også. Blir helt utslitt av dette. Har litt lite melk også så jeg sper på med tilegg. Men syntes det er så vanskelig å vite hvor mye jeg skal gi. Vil gjerne komme i kontakt med andre som både ammer og gir tilegg. Eller få andre tips og råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som min lille gutt på 3 uker rolig og snill på dagen så fra klokken 5 og til ca 11 så grinern å skall ha pupp hele tiden. blir så sliten av alt maset så der får han bare henge!!!

Skrevet

Prøv noen dager med å pumpe hypping mellom måltidene til barnet, så får dere øket.

Har det litt på samme måte med min lille på en uke, men det er viktig å prøve å gjøre noe annet enn å gi pupp med en gang ungene ¨tyter¨ gå litt rundt, snakke, synge la barnet ligge på magen og snakke med det, lage untervallet mellom to amminger så store som mulig i en situasjon der ungen helst vil bruke oss som tutt!

Skrevet

Samme her? Jenta mi er 2,5 mnd og hun henger hele kveldene hun også... Gav henne tillegg 2 kvelder men det ble egentlig ikke noe forskjell, tror nok hun må ha puppen for å sove jeg og..(hun vil ikke ha smokk heller) :( i går tok pappan over legginga, vi passa på at hun var skikkelig mett også sutra hun når han la henne i senga (etter meg og puppen), han tok henne opp et par ganger, kysset henne og strøk henne over kinnet(hun var veldig trøtt og da), så sovnet hun...sukk... Tror jeg skal se ann tillegg, bare gi henne de kveldene hun er skikkelig urolig... Gir du tillegg hver dag?

Skrevet

Har gitt tillegg hver dag ja, men bare på kvelden. Har hatt litt lite melk i begynnelsen. Håper på å slutte med det etterhvert. Kan jo pumpe litt ekstra på dagen og gi på kvelden eventuellt. Tenkte å begynne med smokk, men de anbefaler vel ikke det før 3 uker? Her er gutten vår mest urolig fra rundt 20 til vi legger oss i 23 tida. På dagen er han rolig og fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...