~Mita~ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Noen som har vært på privat ul i trondheim? i så fall, hvor er de og hva kostet de??
Måånestråle Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hos medicus koster det ca 800 kr, der var det lang venteliste når jeg prøvde å få time i mars. Hos Dr Brodtkorp i Innherredsveien (rett v Solsiden) koster det ca 500 kr, der fikk jeg time forholdsvis raskt i mars. Vet ikke hvordan ventelistene er nå, men det er jo bare å ringe å høre. Vet det finnes et par steder til, men husker ikke navn. Slå opp på gulesider, så finner du det nok!
~Mita~ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 jeg fannt jeg fannt! Elvehavna medisinske senter! 750,- og time allerede på mandag
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Så bra! da skal du sikkert til Loennechen? Hun er rett og slett helt super:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Var på Aleris ved Solsiden. Bet. overkant 900kr for UL og blodprøve. Ringte dit en fredag og fikk time tirsdag uka etter, så det gikk kjapt :-) Veldig godt fornøyd med personalet der!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 er det for tidlig å bestille privat ul når en er i uke 9 ? ser legen noe der inne da?
Skuddårsmamma=) Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Dersom du er i uke 9 skal legen ved hjelp av ul se et lite foster med bankende hjerte! Men husk at det er ikke alltid man har kommet så langt som man tror. Men godt å kunne se det bankende hjertet, så absolutt ikke for tidlig til å se noe nei!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 jepp .. da fæ e ring da spennende takk fer svar
Zokratez Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Åh, så bra at du tok opp dette. Nå skal jeg bestille meg time med engang i morgen. Så altfor lenge å vente til oktober! Har termin 06. mars, men skal ikke på ordinær UL på Molde sykehus før 09. oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå