Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på privat ul i trondheim?

i så fall, hvor er de og hva kostet de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos medicus koster det ca 800 kr, der var det lang venteliste når jeg prøvde å få time i mars.

Hos Dr Brodtkorp i Innherredsveien (rett v Solsiden) koster det ca 500 kr, der fikk jeg time forholdsvis raskt i mars.

Vet ikke hvordan ventelistene er nå, men det er jo bare å ringe å høre. Vet det finnes et par steder til, men husker ikke navn. Slå opp på gulesider, så finner du det nok!

Skrevet

jeg fannt jeg fannt! Elvehavna medisinske senter! 750,- og time allerede på mandag :)

Skrevet

Så supert! Lykke til :)

Skrevet

Så bra! da skal du sikkert til Loennechen? Hun er rett og slett helt super:) Lykke til!

Skrevet

Var på Aleris ved Solsiden. Bet. overkant 900kr for UL og blodprøve. Ringte dit en fredag og fikk time tirsdag uka etter, så det gikk kjapt :-) Veldig godt fornøyd med personalet der!

Skrevet

er det for tidlig å bestille privat ul når en er i uke 9 ? ser legen noe der inne da?

Skrevet

Dersom du er i uke 9 skal legen ved hjelp av ul se et lite foster med bankende hjerte! Men husk at det er ikke alltid man har kommet så langt som man tror. Men godt å kunne se det bankende hjertet, så absolutt ikke for tidlig til å se noe nei!

Skrevet

Åh, så bra at du tok opp dette. Nå skal jeg bestille meg time med engang i morgen. Så altfor lenge å vente til oktober! Har termin 06. mars, men skal ikke på ordinær UL på Molde sykehus før 09. oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...