Gå til innhold

70 dager til termin i dag:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaring er at magen egentlig ikke blir så fryktelig mye større den siste tiden. Kanskje fordi babyen legger seg lenger ned i bekkenet fram mot fødselen. Og denne gangen håper jeg virkelig det - føler det ser ut til at jeg skal føde når som helst, og så er det 2 mnd. igjen!

Jeg har heller ikke gått særlig opp i vekt siste ukene før fødsel. Det blir jo litt mindre plass til mat etterhvert...:-)

heia...jeg har 69 dager igjen idag og gleder meg også sååå sinnsykt og blir kjennt med vårt lille gulleklumpen. Har ikke fått den største mage men han er lit i veien her og der. men har vokst litt i det siste men ikke så mye den i begynelsen av svangerskapet...håper det holder seg sånn nå. Lykke til videre

Annonse

78 dager igjen!!!gleder meg til å hilse på jenta mi:) Har også stoooor mage denne gangen i forhold til sist-og alle lurer på om jeg er helt på slutten nå!Forrige gang var d tilnærmet ingen mage før 5mnd ut i sv.skapet - men den vokste mer og mer mot slutten (fikk gutt)..denne gangen så jeg gravid ut etter 2. mnd el no-magen kom kjempetidelig!!!men vokser vel sakte men sikkert-føler meg mye større enn forrige gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...