Gå til innhold

Lykke til NIcco

trollet66

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal tenke på deg i dag!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er allerede tilbake etter et mislykket forsøk til. Skal tilbake i morgen igjen for 4.forsøket....Vet egentlig ikke om det er noe vits, blir bare mer sliten og lei. Kastet opp i hele natt hjemme og på sjukhuset i dag, og det er tungt å tenke på at jeg kanskje må gå 3 uker til...MEN det hjelper virkelig å vite at noen tenker på meg. Takk. Tenker du koser deg forresten, håper alt går bra.

Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på deg Nicco!!!! Kunn eviskelig ønske at ting kom i gang for din del nå!!!

Joda her går det egentlig ganske greit. Lille tulla er en liten utålmodig sjel :) Har visst vært litt bortskjemt med de to første hva spise og sovevaner angår. Men det kommer seg, i natt som jeg litt lengre. og det hjalp. Nå har hun begynt å ta litt skikkelig for seg til måltidene, og det merskes, har fått litt bollemage og er roligere i lngre intervaller. Men hun er en luring..... HUn vil ikke ta skikkelig tak i brystet, og det kjenner jeg nå, er sår og vond. Kan få i henne hele brystet, og så blåser hun, og tar tak i tuppen!!! Men det ordner seg vel til slutt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...