nicco Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Ja, jeg er allerede tilbake etter et mislykket forsøk til. Skal tilbake i morgen igjen for 4.forsøket....Vet egentlig ikke om det er noe vits, blir bare mer sliten og lei. Kastet opp i hele natt hjemme og på sjukhuset i dag, og det er tungt å tenke på at jeg kanskje må gå 3 uker til...MEN det hjelper virkelig å vite at noen tenker på meg. Takk. Tenker du koser deg forresten, håper alt går bra.
trollet66 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg synes oppriktig synd på deg Nicco!!!! Kunn eviskelig ønske at ting kom i gang for din del nå!!! Joda her går det egentlig ganske greit. Lille tulla er en liten utålmodig sjel Har visst vært litt bortskjemt med de to første hva spise og sovevaner angår. Men det kommer seg, i natt som jeg litt lengre. og det hjalp. Nå har hun begynt å ta litt skikkelig for seg til måltidene, og det merskes, har fått litt bollemage og er roligere i lngre intervaller. Men hun er en luring..... HUn vil ikke ta skikkelig tak i brystet, og det kjenner jeg nå, er sår og vond. Kan få i henne hele brystet, og så blåser hun, og tar tak i tuppen!!! Men det ordner seg vel til slutt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå