Gå til innhold

Min første bursdag som mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blir jeg ett år eldre, ikke noen rund dag, så blir ikke noen stor feiring, går mest sannsynlig ut og spiser siden det er så fint vær, og da kan vi sitte ute og ha med vogna. Vi skal også snart ha barnedåp, så synes det kan være greit å droppe denne bursdagsfeiringen, vi samles jo hele familien om bare noen uker.

Men, må si at nå koser jeg meg virkelig som mamma! Hadde en veldig slitsom start med en liten gutt som sov veldig lite, ville sove inntil mammaen sin, og skrek mye fordi det ikke var så mye melk når han var sulten. Jeg hadde mange barselstårer og så ganske så mørkt på situasjonen og fremtiden. Men, gradvis så gikk det bedre. Gikk bl.a. på treff med de hyggelige Oslo-damene herfra (å bli kjent med dere har vært gull verdt, etterlyste meg når jeg ikke møtte opp, og fikk meg ut av sofaen der jeg satt og syntes synd på meg selv).

Nå føler jeg at det er slik jeg trodde det skulle være å være mamma. Barn ingen hindring! Lille M og jeg farter rundt omkring. OK, det er ikke alt vi gjør som vi gjorde tidligere, men det er ikke noe savn, eller så gjør vi det bare litt annerledes, og med litt planlegging så går det meste :-).

Gleder meg også masse over fremskrittene til lillegutt som nå er 3 måneder. Nå smiler han fra morgen til kveld, aktiv på babygymmen og tar tak i bamsene og sutter på dem. Krøller sammen bena sine, og pludrer hele tiden. Av og til ler han også, men foreløpig ikke når vi vil vise det frem :-) Han liker godt å stå i fanget vårt, og viser med hodet at han ønsker å reise seg opp når vi tar tak i hendene hans. Han sitter inne i ammeputen eller med pute bak seg, og synes det er veldig stas å komme opp litt høyere så han har bedre utsikt (Har snakket med helsestasjonen om dette, for jeg var litt usikker på om de kunne sitte og stå så tidlig, men hun sa at det gikk greit i små mengder).

Tenk så fort det går fremover med disse små babyene. Synes ikke det er lenge siden jeg var gravid!

Ha en fin helg alle sammen, og kos dere i det fine været!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Du er ikke den eneste som opplever at egen feiring brått er mindre viktig...*smiler* Men å feire de runde årene, det gjør vi til gangs!!! *smiler*

Visst er det meste mulig selv med barn, men innstillingene forandres i takt med livssituasjonen, så behovene endres også. Heldigvis!!!

Nyt dagen, det nydelige været og deilige lille M.

Skrevet

Gratulerer med dagen coscos :-)! Håper du får en fin dag.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer masse med dagen! Kos deg med familien ;-)

Klem

Skrevet

Gratulerer med dagen! Koselig innlegg.

Skrevet

Gratulerer med dagen! Det er rart med det, når vi har fått barn er vi liksom aldri viktigst lenger. Folk slutter å se på deg når de sier hei og har blikk-kontakt bare med den lille :-)

Godt å høre at lille M og dere begynner å finne ut av det med hverandre og at dere koser dere sammen. Håper det nå fortsetter å være sol i Oslo (du bor her, gjør du ikke?) slik at dere kan nyte litt sommervær sammen også :-D

Skrevet

Gratulerer med dagen og nyt hvert sekund:-))

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Kos dere masse i dag.

Det var også hyggelig å bli kjent med deg :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen! Så fint å høre om lille nysgjerrige M!!

Håper vi som har litt større barn også får sjansen til å treffe dere "nye" en gang :)

Skrevet

HIPP HURRA - gratulerer med dagen, Coscos: )

Det er så godt å høre at du har kommet ut av "sumpa" - de første ukene/månedene er nok ganske slitsomme for de fleste, spesielt når man er førstegangs og ikke aner hva man går til.

Jeg synes du ser ut som en rutinert og rolig mamma for lille store M : )

Andre gangen er det også slitsomt, men på en helt annen måte, for man vet mer hva man går til og man vet at om noen måneder så er det over: )

Victor og jeg gleder oss til mange flere koselige treff sammen med dere og de andre babyene og mammaene i "klubben" ; )

Skrevet

Takk for alle hyggelige hilsener. Nå ser det ut som det blir et lite selskap allikevel... En fetter av meg er i byen og lurte på om de kunne komme innom, så nå står en kake i ovnen og jeg har et par på lager i fryseren :-) Men, vi skal nå ut å spise først, har gledet meg til det!

Jeg blir så glad når det er så fint vær! Lille M sover, så jeg skal sette meg ut å lese avisen til kaken er ferdig.

Håper at flere har lyst og anledning til å bli med på Oslo-treffene. Alltid morsomt å bli kjent med flere, samt dele erfaringer og gleder med andre!

Skrevet

Hei Coscos!!

Gratulerer med dagen!! Nydelig vær fikk du på bursdagen din også!

Kos deg med lille M og mannen din!

Sees snart.

Bursdagsklem :-)

Skrevet

Hurra for coscos som fyller år

Mange fantastiske stunder i vente du har!!

Store gode bursdagsklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...