*Belle* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Så er jeg oppe og vandrer igjen da. Pga rastløse ben. Er så lei! Og er så TRØØØØØØTT. Har faktisk fått halvt sykmelding nå fordi jeg rett og slett ikke sover om natta! Synes det er ille, men er jo så trøtt og sliten. Vil så gjerne SOVE! Kjeder meg også. Ingening å gjøre midt på natta. Ikke noe liv her inne heller selvfølgelig. Heldigvis egentlig. Håper dere sover bedre enn meg ) Klarer ikke å sitte stille engang, så står forran pc'en. Stå og gå er det eneste som hjelper. Argh! Lei for sytete og meningsløst innlegg, men har ikke så mye annet å finne på. Bortsett fra å prate med lillegutt da ) Han er også våken og det er veldig koselig. Sparker så magen buler. Tror han vil hilse til alle de andre magene. Hei og hopp!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 jeg kjenner meg veldig igjen! lillevennen i magen hilser tilbake!
wini Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Huff, det høres ganske slitsomt ut! Er oppe å tisser sånn ca 20 ganger hver natt jeg da, så det er lenge siden sist jeg sov ei hel natt.. hehe, men skal ikke klage altså, høres ut som du er plaget av noe som er hakke verre.. Hva vil det egentlig si å ha rastløse ben? Altså det ligger jo i ordet hva det betyr, men hvordan oppleves det på kroppen lissom? Har ikke hørt om det før. Kommer det av svangerskapet?
*Belle* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Det er en uro i bena som gjør det umulig å holde dem stille. Litt vanskelig å forklare og jeg føler det høres ut som en bagatell for de som ikke har opplevd det. Men det er veldig plagsomt. Ikke smerter, men kribling i leggene på en måte. Hvis jeg forsøker å holde dem i ro så hopper de av seg selv til slutt. Må bare opp og gå. Og hvis jeg frst sovner, så våkner jeg av dette igjen etter en stund. Jeg opplevde det før graviditeten også, men ikke så intenst og ofte som nå. Har det hver natt og også hvis jeg sitter eller ligger stille en stund i ande sammenhenger. I følge legen så var det en plage som kunne oppstå ved graviditet. Håper inderlig det gir seg etter fødselen! http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322926 Ikke noe allright å måtte tisse hele tiden heller da. 20 ganger pr natt er mye! Jeg håper du får nok søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå