Tally Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg har en flaske som må være over ti (!) år gammel nå og jeg synes den lukter like godt enda. Jeg tror jeg har lest/hørt at en parfyme er "utgått på dato" etter ett år, stemmer det? Jeg klarer aldri å bruke opp en hele flaske og kaster de stort sett etter 4-5 år. Så hvor lenge har dere en parfyme før dere kaster den? Eller klarer dere å bruke den opp (en vanlig 50 ml-flaske) og hvor fort blir den da oppbrukt??
Twig Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 4-5 mnd.. har så mange nå, at det tar litt tid å bruke opp
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Ofte flere år, De jeg bruker lite varer jo evig, og står bare å samler støv i skapet på badet.
titt tei :) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Noen blir oppbrukt på to år ca.Andre har jeg liggende i flere år(det er de jeg ikke liker så godt)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 hehe,jeg bruker flere år. har faktisk kun hatt to flasker jeg faktisk har brukt opp. Har en masse flasker stående, det som var in da jeg var fjortis er liksom ikke det samme nå. har faktisk den aller første parfymeflasken jeg fikk når jeg var lita jente ennå. Men der er lukten borte ja. Parfyme skal aller oppbevares i kjøleskapet for å holde på lukten lengst mulig. Men jeg har flere som er 5 år gamle, de lukter fortsatt som ny, og har aldri hatt dem i kjøleskapet.
skorpionfruen Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Min parfyme er og har alltid vært Laura. En flaske kjøpt på taxfree (husker ikke hvor mange ml) har jeg 1 år. Den er jo stor da. Men nå har jeg funnet et par andre jeg bruker innimellom, så da varer den vel litt lengre
Gjest Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Flasken jeg har nå har vart i snart 2 år. Varer nok et halvt år til også. Bruker ikke å dusje meg med parfyme ;o)
grå :) Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 til den harskner (det vil si for alltid) eller til moa tømmer den ut... bruker ikke så mye parfyme
Gjest Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Det varierer veldig ... noen bruker jeg masse & andre bare står der ...
Lille Filur Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Så lenge du oppbevarer parfymene dine mørkt og kjølig så holder de leeeenge! Jeg ha rnoen parfymer og de holder sikkert i noen år. Jeg dusjer meg ikke akkurat ned med parfyme heller. Finnes ikke noe værre enn folk som har en stor sky av parfyme rundt seg..
Tante_Sofie Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Tror aldri jeg har klart å bruke opp en. Men nå bruker jeg sjelden parfyme..bruker deo og parfyme i samme og har brukt Elizabeth Arden "Green Tea" i 4-5 år, men har ikke brukt opp en parfymeflaske ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå