stolt-guttemamma Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Får ikke sove.. Og finner ikke navn på gutten i magen. Vil unngå topp ti liste navn, helst et noe artig og fengende navn.. Noen som kan hjelpe meg? Hva heter feks norske kjendisers sønner? Eller har du et forslag som ikke allerede er allemannseie??
Teltpluggen Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Noah er fint! Gutten vår(om det er en gutt..) Skal mest sannsynlig hete Gabriel eller Marcus Ellers har vi jooo.. Sebastian.. Kalle?!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jardar, vinjar, loke, eimund, ludvik, olve, joar, birk, Imre, varg;) desse er flott synes jeg da;)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 http://www.kjendis.no/2006/04/19/463936.html kan du titte på
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Mari Maurstad : Stinius, Harald Heide Steen : Frikk Kari Gjærum : Vetle Ole G solskjær : Noah Rune andersen : Edward "Hildegunn Moltubakk" (husker ikke hva han egentlig heter): - Pål Jan Eggum : Bastian Inger Lise Størksen (Ephemera) - Oscar Ja, det var de jeg kom på.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 De to siste sønnene til Mari Maurstad heter Aslak og Scott :-)
Nordlyspar♥ Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Kristian Røkke, sønn av finanskjendis Kjell Inge Røkke. •Eiliv Bugge Fougner 29 år og Kaia Bugge Fougner 25 år, barn av tidligere justisminister og høyesterettsadvokat Else Bugge Fougner. •Axel Ditlev-Simonsen 24 år, sønn av skipsreder Halfdan Ditlev-Simonsen. •Martin Korsvold 26 år, sønn av den kjente finansmannen og tidligere Storebrand-sjef Åge Korsvold.
Anele&Solstråla Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 storm, benjamin, leander, tord, philip , tage, trym, elias....herman... fine guttenavn syns jeg:)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Amund Brage Erlend August (om det bor en gutt i magen min skal han hete det) Ådne
prøvekluten+3små Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 hehhe,skal du nå finne noe som ikke er allemannseie,så tror jeg nok jeg ville unngått kjendisnavn da;o) de kan jo fort rase opp og bli veldig populære;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå