Gå til innhold

nå blir jeg nå endelig gravid, men det hjelper jo ikke!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har hatt 2 graviditeter de 3 siste månedene, men går så vidt noen ekstra dager over 14 etter IKM, og da spontanaborterer jeg. dette er ikke særlig lovende. begynner å lure på om kroppen min ikke er skapt for å få fram et barn..... tok en gravtest forrige fredag, da jeg var noen dager over da mensen egentlig skulle ha ankommet. den ble fin og positiv. vi ble såååå glade. på mandag kom det blod igjen, og tirsdag var det hele over.... Noen som har opplevd eller hørt om noen som har abortert så tidlig noen gang, men som klarte å få barn til slutt????

Fortsetter under...

Heisann!

Har du vært til utredning for habituell abort? Hvis ikke bør du kontakte legen din. Kansje du burde få crinone og albyl-e neste gang du er gravid, det kan hende hjelper deg å beholde spiren din. Jeg har selv hatt 3 SA'er og to kjemiske.

Jeg har hatt 2 SA, den ene av de er som du forklarer. Jeg har hørt om flere som har det slik, de har tilslutt klart å få ett levende født barn, men det kan godt være du trenger litt hjelp. jeg hadde kontaktet lege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...