Gå til innhold

Hva i alle dager er rastafletter på engelsk?? + noen andre spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på hairextension, men vet ikke om jeg vil ha dreads, rastafletter eller vanlig. Noen som har gjort det før, eller har bilder av di ulike typene?

Fortsetter under...

Skrevet

Braides (usikker på skrivemåten)

Skrevet

Jeg tror kanskje dreads og rasta er det samme:) Men sånne tynne fletter heter så mye sooom.. braids.. Eller Microbraids:) Om du vil ha bilder så kan du jo alltids gå på google sin bildesøkefunksjon og skrive inn dreadlocks, braids, microbraids eller noe slikt? kommer MASSE bilder da:)

Skrevet

Hei Marthe med Ninja reka.Er det det du skal kalle datteren din? Kult navn da, jeg heter Ninja og er 35 år (sikkert en av de første i norge) Mange som reagerer på navnet,men jeg har alltid vært fornøyd med et spes navn. Eller er det bare myntet på at ungen er helt vill i magen din?

Skrevet

Da vi var på vår første ultralyd i uke 9, så det ut som om det var ei reke som drev med sånne matrixninjakicks, så er nok mer myntet på det:) Var et skjeldent navn, men pent også:)

Skrevet

Heisann! Æ hadd rastafletter for nånn år siden men ingen digitale bilder... kan se om æ får tid te å scan inn bilda te dæ i morra. Ellers bare se på goggle. Dreads er når man tar å rulle deler av håret frem og tebake i handa slik at d blir rota fast sammens (da umulig å børst). Ser ganske tøft ut men d pass itj all sammen syns itj æ. Rastafletta e når du har massevis av tynne fletta... veldig søt syns æ men ganske dyrt også vare d itj mer enn nånn uka før du må ta d ut. Vanlige extensions e jo bare når du sett på ekstra hår slik at d ikke e så tynt. Ska du ha rastaflette eller dreads så treng du ikke extensions men nånn gjør d i tillegg hvis de har veldig tynt hår. Vet itj om æ fikk te å forklar d så bra... sorry! Send mæ mail hvis du har spørsmål. Lykke te!

Annonse

Skrevet

Takk for svar..

Ikke helt sikker på hva jeg skal velge enda, har helt kort hår så må feste på uansett. Klarer aldri å spare til langt sjøl...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...