grand danois Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 hva søker dere på for å finne vogner på internett?=) d eneste jeg finner er teutonia sine...
camz Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Skal du ha brukt eller ny?er mange fine brukte på finn.no. Liker du ikke teutonia sine da?
grand danois Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 jeg vill ha ny=) jo jeg synest de er kjempe fine. men tenkte jeg vill se utvalge før jeg bestemte meg=) har du noen forslag på hvor jeg finner di vognene som folk snakker om her?
camz Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Kommer jo litt an på hva du er ute etter, men feks: easywalker.no , onetreehill.nl. det er jo noen, men hvis du skriver navn på vognen eller merket i google search bør du finne en del. Jeg har en teutonia 2005 mod pent brukt tilsalgs, he he
grand danois Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 takk skal du ha=) hva slags teutonia da? er den mye brykt?
camz Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Nei, den er brukt ca et år tilsammen, er en y2k system. mørk blå. Kom forresten på en annen side du kan lese litt om forskjellige vogner og slikt. danielsbok.com=)
grand danois Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 men hva er y2k system? å tautonia har mange navn=)
camz Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 hvis du sender meg en pm med mail adr kan jeg sende bilder til deg om du er intressert?
grand danois Skrevet 2. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2007 men du har ikke profil. hvordan får jeg d til da?
camz Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 he he, tenkte ikke på det=) Skal lage meg en profil=)
allegodetingertre Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 www.simo.no www.brio.no www.teutonia.no www.babyjungle.nl www.babytrader.nl www.emmaljunga.no www.quinny.nl www.bugaboo.com
allegodetingertre Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Teutonia y2k system lages ikke lenger, siste modell var 2004 så vidt jeg husker. Den er tung og stiv å trille. Om du ønsker teutonia bør du heller tenke på den som heter teutonia spirit s3. Den har svingbart forhjul, mye bedre å trille og lettere i vekt.
camz Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Min vogn ble kjøpt i slutten av april 2005 iallefall, mener at det var årets modell, har vært veldig fornøyd med den, men det er en tung kombivogn, derfor har jeg valgt å gå over til OTH som er en lett sportsvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå