Gå til innhold

April: Da var det vår tur :(

Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Mini begynte med noen merkelige "anfall" for en uke tilbake. Han har på det meste hatt 30 "anfall" i døgnet, men ligger nå på 2-3 pr døgn. Blunker og styrer på med en merkelig lyd fra halsen. Virker fjern når han holder på. Vi har vært på sykehuset og tatt bl. prøver, EKG og EEG. Han skal inn igjen til uka og legges i narkose for å ta MR, samt legges inn for å ta ny EEG som skal reg. på natta. Frykter selv at han kanskje kan ha fått epilepsi, men slo ikke ut på 1/2 times EEGen... Hm, føles tungt dette her:(

Vi har måtte hittil avbestille en ferietur, og nå ser det ut som at resten av planene også må legges på is...

Et aldri så lite "lufte-seg-innlegg" ...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9985291-april-da-var-det-v%C3%A5r-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi..huff..så trist da!! stor klem til deg!!

Men tenk på at oppdager de noe nå,så er det jo bedre enn at han skal leve med dette lenge å bli verre kanskje..

Håper de finner ut av dette,er ikke noe godt å gå rundt å ikke vite hva som skjer.

vet rett og slett ikke hva jeg skal si til det..

men sender dere mange klemmer,og håper dere får en fin ferie selv om dere ikke kan reise bort!! =)

KLEM=)

Annonse

• 2 uker senere...

Hei du:) Bare en rask tur innom her nå. Vi vet fortsatt ikke noe mer. Han skal inn på sykehuset torsdag denne uka, så får vi se om de får utsalg på noen av prøvene da.. Tunge dager, men hjelper litt av hverdagen med jobb og bhg er tilbake. Får ikke like mye tid til å sitte og gruble da..

Hei, vil bare si at jeg tenker på dere.. håper virkelig legene finner ut av dette fort! Kan ikke være godt å gå slik.. Har han fremdeles anfall?

Skjønner det er godt å få tankene over på noe annet igjen...

Håper virkelig legene finner ut av dette..

Sender deg en stooor klem....

Annonse

En liten oppdatering. Vi var på EEG i går, men må vente ei uke på svar... Så nok en ventetid i møte. Venter fortsatt på timen til MR, så spurte de i går. Da viste det seg at henvisninga var "blitt mistenkelig borte" på veien, så de måtte sende en ny. Jeg fikk iallefall krangla meg til at de tilbakedaterer den, slik at vi ¨kommer inn i ventelista der vi skulle vært i forhold til når første henv. ble skrevet. Da slipper vi komme sist på lista.

Ellers presterte den ene sykepleiern i går og si at om det ikke ga utslag på EEG, så var det neste de trodde det kunne være hjernekreft?! Hvor i helsike fikk hun DET fra? Hun mente at siden det var henvist til MR var det det de sjekka etter. HELDIGVIS for oss er jeg sykepleier selv, og jobber med syke barn, så dette tar jeg helt med ro. Er mye annet som også kan sjekkes på MR, og om legen hadde vært bekymret for kreft ville de ikke satt oss på vanlig henvisning, men hastehenv. Blir bare så oppgitt over at hun kan si noe sånt. Tenk om jeg ikke visste litt om dette selv, jeg hadde sikkert blitt sjuk av bekymring for at han hadde fått hjernekreft!

Ellers vet vi ikke mer av hva som feiler han som dere skjønner.. Anfallene har heldigvis roet seg veldig, så litt i går, ellers har vi ikke sett noe på over 1,5 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...