Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Heia… Tar sjansen på å arrangere ett treff for oktober mammaene. Å da tenkte jeg å bestille bord på Friday’s, Aker Brygge mandag 27. august kl.19.30. Navnet borde blir bestilt på er ”oktober termin” vis de godtar det. Ellers får det bli navnet mitt, Randi. Er det noen og mange som syntes at dagen og/eller tidspunktet passer veldig dårlig, så gi meg en tilbake melding på det før mandag 20. august. Så kan vi prøve og orden møte til en dag/tid som passer bedre. Ta tastaturet fatt, og meld deg på.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 PS. Borde er bestilt på navn "oktober mammaene" og ikke "oktober termin" eller "Randi" Har bestilt bord til 10 personer, og blir det påmeldt mer en 10 personer, får vi prøve og ordne det slik at det er plass til alle:) Håper noen vil melde seg på Det hadde vert kos:)
Mor til en stor og en liten Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Prøver å melde meg på pånytt og håper jeg får kommet denne gangen......
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Så koselig:) Hjertelig velkommen skal du være:)
vårmamma Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg melder meg også på. Koselig med nytt treff :-)
minamo Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Koselig med nytt treff! Jeg har lyst å komme, men har en dobbelbooking den dagen. Prøver å komme:)
Moder'n-2 Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Heisann! Så spennende. Jeg skal prøve å komme. Hvordan er det egentlig man melder seg på? Er det nok å sende et innlegg (slik jeg gjør nå), eller?
lolitalempica Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Nok å melde seg på sånn som dette ja:) Bare til å komme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå