paulinen Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei, tenkte å selge hardbaggen, den har blitt brukt i 3 mnd, (fikk den i Mai i år) er det for mye med 1500,-? tenkte å legge ved regntrekk, og ny bag koster 1800,- + 300,- mer for regntrekket. Hva tror dere?
paulinen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2007 Ingen som mener noe om hvor mye vi kan ta?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Du kan jo prøve på den prisen, men jeg vil tro du må regne med å gå ned litt på den. Erfaringsmessig er det mange som selger bagen etter noen måneder og de er lette å få tak i brukt.
It's all about me Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Er den brukt hadde jeg ikke under noen omstendigheter betalt mer enn halv pris. Så du får nok ikke mer enn 1000,- kanskje 1100,-
paulinen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 du ville bare betalt halv pris dersom den bare var brukt i ett par mnd? Jeg prøvde lenge å få tak i den brukt men fant ingen. Endte opp med å kjøpe ny tilslutt. Det er mange brukte til tvillingvogn, men de er mindre enn den som er til enkeltvogn.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg kan si det slik at jeg kjøper heller ny, enn å betale 1500 for en brukt. Det er bare slik det er. Det er akkurat slik med Odenwälder lammy, mange vil selge en brukt pose for 1500 kr, når Rita Holm annonserer dem for 1800 kr ny. Hva ville du gjort?
It's all about me Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Ja helt riktig. Det er jo en kjent sak at ting daler i verdi så fort det har forlatt butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå